Przejdź do treści

Zamieniamy rachunki papierowe na e-rachunki na koncie bankowym

Do 2 sierpnia br. potrwa konkurs „Kliknij skrytkę i ustrzel iPada” zorganizowany w ramach kampanii „Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie”.

Konkurs jest kolejnym elementem kampanii „Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie” promującej nowoczesne i bezpieczne rozwiązanie w zakresie dostarczania i płatności za rachunki: system EBPP (ang. Electronic Bill Presentment and Payment). System ten pozwala na przekazywanie rachunków bezpośrednio na internetowe konto bankowe klienta oraz daje możliwość płatności za nie „jednym kliknięciem”.

Fundacja Komunikacja 2.0 zaprasza tym razem użytkowników najpopularniejszego na świecie portalu społecznościowego do podzielenia się z innymi tym, jak działa system EBPP. Fani „Dość papierowych rachunków” są zachęcani w aplikacji konkursowej pod zakładką „Kliknij skrytkę i ustrzel iPada”(http://tnij.com/KliknijSkrytkeIWygrajiPada) do „zamieniania” rachunków papierowych na e-rachunki, które są następnie „przesyłane” na konto bankowe. Codziennie jeden papierowy rachunek zostaje ukryty przez organizatora konkursu w skrytce pocztowej. Wystarczy, że jeden fan kliknie danego dnia właściwą skrytkę najszybciej po godzinie wskazanej przez organizatora, a rachunek papierowy zamienia się w e-rachunek na koncie bankowym. Na najszybszych fanów czekają atrakcyjne nagrody: iPad 2, gry Wiedźmin 2 i lampki diodowe na USB.

Konkurs jest dostępny na fan page’u Dość papierowych rachunków w aplikacji pod zakładką „Kliknij skrytkę i ustrzel iPada” (http://tnij.com/KliknijSkrytkeIWygrajiPada).

Organizatorem akcji „Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie” jest Fundacja Komunikacja 2.0 zajmująca się edukacją w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii komunikacyjnych w biznesie.

Patroni medialni akcji: Finanseosobiste.pl, Lanpolis.pl, Dziennik Internautów, techManiaK.pl, PIT.pl, Moje Miasto, Bankier.pl, Media Regionalne, eCommerce.edu.pl, Inwestycje.pl, Media2.pl, Wawcity.pl, Gazeta Bankowa

źródło/autor: Fundacja Komunikacja 2.0