Uczelnia Łazarskiego podpisała umowę z TUI

Uczelnia Łazarskiego rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernem turystycznym TUI. W ramach kooperacji, Uczelnia wdroży unikalny program Tourism and Travel Management na kierunku zarządzanie. Wspólny projekt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowaną kadrę menedżerską w szeroko rozumianej branży turystycznej.

Koncepcja kierunku Tourism and Travel Management opierać się będzie na połączeniu anglosaskich standardów nauczania funkcjonujących na Uczelni Łazarskiego, z praktyką i doświadczeniem ekspertów TUI. Przedstawiciele ścisłej kadry zarządzającej koncernu są odpowiedzialni za merytoryczne przygotowanie programu. Czołowi praktycy TUI będą prowadzić zajęcia dydaktyczne w formie autorskich wykładów, ćwiczeń oraz case studies, które pomogą wdrożyć studentów w realne sytuacje biznesowe. Unikalność programu polega na praktykach i stażach, które studenci będą odbywać w biurach TUI oraz jego destynacjach w kraju i zagranicą. Pozwoli to na doskonałe poznanie specyfiki funkcjonowania branży turystycznej oraz zasad zarządzania w międzynarodowej organizacji.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się nawiązać współpracę z TUI. Dzięki temu, nasze studia umożliwiają nie tylko kompleksowe poznanie zasad funkcjonowania branży turystycznej, ale również zdobycie bezcennych, pierwszych kontaktów z przyszłymi pracodawcami – mówi Juliusz Madej, Prezydent Uczelni Łazarskiego – Jestem też przekonany, że absolwenci tej innowacyjnej specjalności, wyposażeni w praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności, będą bardzo atrakcyjnymi pracownikami dla firm i instytucji związanych z branżą turystyczną.

Tourism and Travel Management jest trzyletnim programem licencjackim, prowadzonym w języku polskim i angielskim. Program specjalności obejmuje takie zagadnienia jak: turystyka biznesowa i kongresowa, strategie marketingowe i planowanie, zintegrowane zarządzanie usługami, finansowanie projektów turystycznych, przepisy w turystyce i planowanie, sprzedaż i dystrybucja w turystyce, zarządzanie turystyką, e-commerce, zarządzanie projektami, zarządzanie zasobami ludzkimi, sprzedaż i dystrybucja w turystyce i podróżach, zachowania konsumentów, kompetencje międzykulturowe czy umiejętności menedżerskie.

Propozycja współpracy przy tworzeniu programu ze strony Uczelni Łazarskiego trafiła do nas w okresie, kiedy sami intensywnie rozważaliśmy różne formy kooperacji z uczelniami wyższymi. W naszej firmie od ponad 3 lat funkcjonuje program stażowy. Wiele osób po zakończonym stażu rozpoczęło stałą pracę. W najbliższym czasie planujemy start półtorarocznego programu stażu rotacyjnego, w efekcie którego stażysta otrzyma angaż w  strukturach TUI, w wybranym przez siebie obszarze spółki. – mówi Justyna Buńczyk, Kierownik Działu Personalnego TUI Poland Sp. z o.o. – Wobec tych działań, nawiązanie współpracy z Uczelnią było naturalnym, kolejnym krokiem. Kontakt ze studentami zainteresowanymi naszą branżą, możliwość poznania dużej grupy osób podczas prowadzonych przez naszych pracowników zajęć, daje nam jako pracodawcy, cenną możliwość zaoferowania najlepszym absolwentom Kierunku stałej pracy w naszym zespole.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu