Think Kong dla kanału HISTORY

Agencja interaktywna Think Kong (www.thinkkong.pl) została wybrana przez międzynarodowy koncern mediowy AETN UK do przygotowania akcji promocyjnej w serwisie Facebook dla kanału HISTORY™. W ramach umowy agencja opracowuje strategię, kreację i realizację działań, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności kanału HISTORY wśród użytkowników FB. Za koordynację projektu ze strony agencji odpowiedzialna jest Marta Odrzywolska, account manager Think Kong.

Gra HISTORY: Kolekcja powstała w oparciu o popularny mechanizm „hide and seek”.  Zadaniem graczy jest odnajdywanie na kolejnych planszach ukrytych przedmiotów, których nazwy podane są na specjalnej  liście. Codziennie na ścianie strony HISTORY Polska podawana jest nazwa „Przedmiotu Dnia”, od którego gracz musi zacząć poszukiwania. Wszystkie  plansze wykorzystywane w grze zostały przygotowane w oparciu o najpopularniejsze  programy z ramówki HISTORY: II Wojna Światowa: Zaginione filmy, Ameryka: Historia USA, Wszechświat, Życie po ludziach, Amerykańscy Zbieracze, Gwiazdy Lombardu. Poszukiwane przedmioty także nawiązują do programów HISTORY. Przez pierwszy miesiąc gra prowadzona jest w formie konkursu, w którym użytkownicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody: Xbox 360 z technologią Kinnect  oraz jedną z 30 toreb HISTORY. Konkurs odbywa się na stronie www.facebook.com/HISTORYpolska i potrwa do 3 sierpnia.

Inicjatywa jest częścią szerszej kampanii prowadzonej przez On Board PR dla HISTORY i zmierzającej do umocnienia pozycji marki HISTORY na polskim rynku medialnym. Konsultanci On Board PR są obecnie odpowiedzialni za obsługę medialną tematycznych kanałów telewizyjnych z portfolio AETN UK: HISTORY,  HISTORY™ HD i Crime & Investigation Network™.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu