Nowa strona internetowa Szafarni

Nowe Ogrody, inwestor gdańskiego zespołu apartamentów Szafarnia, postanowił odświeżyć stronę internetową inwestycji. Nowa witryna cechuje się uproszczoną nawigacją, większą przejrzystością i jest bardziej przyjazna użytkownikowi. Została ona uruchomiona z końcem czerwca.

Z końcem czerwca uruchomiona została nowa strona internetowa poświęcona gdańskiemu zespołowi apartamentów Szafarnia. Zrealizowana przez lubelską agencję Promoship witryna jest dużo prostsza w obsłudze niż jej poprzedniczka, łatwiej znaleźć na niej potrzebne informacje i ma bardziej stonowaną szatę graficzną. Zarówno treść, jak i layout strony WWW, zostały zaprojektowane całkowicie od nowa, aby nawigacja po niej była dużo bardziej intuicyjna.

Nowa witryna naszej gdańskiej inwestycji związana jest z odświeżeniem wizerunku Szafarni i jest pierwszym etapem, którym rozpoczynamy reaktywację intensywnych działań promocyjnych. Jako że strona www jest wizytówką przedsiębiorstwa, podjęliśmy decyzję o całkowitej zmianie jej wyglądu, aby potencjalni klienci uzyskali maksimum informacji o naszych apartamentach nad Motławą – mówi Łukasz Szapiel, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w Pirelli Real Estates, jednym z udziałowców w spółce Długie Ogrody.

Inwestycja Szafarnia to zespół apartamentów położnych w malowniczym miejscu Gdańska, tuż przy samej Motławie. Z jej okien rozciąga się widok na Wyspę Spichrzy i nadrzeczne fronty Starego Miasta. Szafarnia to inwestycja doskonała dla pasjonatów żeglarstwa, którzy swoje łodzie mogą zacumować przy marinie znajdującej się tuż obok apartamentów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu