Good One PR startuje z Grand Prix

Wraz z początkiem lipca, agencja Good One PR pozyskała nowego klienta – jest nim Centrum Kartingowo-Biznesowe Grand Prix. Do obowiązków Good One PR będą należały kompleksowe działania PR, e-PR, a także współtworzenie poszczególnych eventów.

Grand Prix to istniejące od 2010 roku centrum kartingowo biznesowe skupiające wokół siebie fanów motoryzacji, a przede wszystkim gokartów i wielbicieli Formuły 1. Grand Prix jest najnowocześniejszym w Polsce  obiektem posiadającym w swojej ofercie tor wyposażony w doskonałe rozwiązania techniczne zaczynając od profesjonalnego systemu pomiaru czasu, a kończąc na idealnej nawierzchni i bezpiecznych barierach. Grand Prix jest niepowtarzalnym miejscem do spędzania wolnego czasu ze znajomymi lub rodziną. Jest to również miejsce dedykowane firmom w celu przeprowadzania szkoleń bądź imprez integracyjnych dla pracowników. Grand Prix znajduje się na trzecim piętrze centrum  handlowego Blue City.

Agencja Good One PR będzie odpowiadała za działania PR, e-PR, a także współtworzyła eventy na terenie Centrum. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.  Klient wcześniej nie współpracował z inną agencją public relations.

Za obsługę klienta będzie odpowiedzialny Michał Jędrasiak.

źródło/autor: Good One PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu