McCann Worldgroup, Universal McCann oraz MasterCard zapraszają na Malediwy

Trzy spółki należące do McCann Worldgroup: McCann Erickson, mWorks, MRM Worldwide oraz dom mediowy Universal McCann przygotowały drugą loterię promocyjną karty World MasterCard. Tym razem można wygrać tygodniowy pobyt na Malediwach oraz kolację w podwodnej restauracji.

1 lipca wystartowała kolejna loteria promocyjna World MasterCard. Aby wziąć w niej udział i mieć szansę na zdobycie nagrody, wystarczy płacić kartą World MasterCard i zgłaszać swoje transakcje na stronie www.worldpromocja.pl. Mechanizm jest, więc taki sam jak w pierwszej promocji, w której można było wygrać lot MIG-iem. Tym razem na szczęśliwego zwycięzcę czeka jednak tygodniowy pobyt na Malediwach.

– Hasłem naszej kampanii promocyjnej jest: „Wpaść w bezkresny zachwyt: Bezcenne”, a takich wrażeń z pewnością dostarczy kolacja w bajkowej, podwodnej restauracji, która jest nagrodą główną – mówi Katarzyna Wojda, Marketing Manager w polskim oddziale MasterCard.

O trwającej promocji przypominać będzie kampania w centrach biznesowych oraz bankach. Za kreację i przygotowanie materiałów odpowiadają McCann Erickson oraz MWorks.

W podwodny świat przeniosą swoich użytkowników specjalnie przystosowane windy. W siedmiu największych polskich miastach swoje oblicze zmieniło aż 86 wind (76 w centrach biznesowych i 10 w biurowcach banków). W bankach znajdziemy także specjalne, promocyjne ulotki, plakaty, naklejki na podłogę oraz standy.

Do promocji przygotowana została strona internetowa, gdzie można zgłaszać transakcje. Autorem strony www jest agencja interaktywna MRM Worldwide.

Za planowanie i strategię mediową odpowiada dom mediowy Universal McCann. Akcja komunikowana będzie zarówno w prasie, jak i w Internecie. Informacje o promocji znajdą się w: Focusie, Newsweeku, Dreams, W Podróży oraz Business Traveller.  W Internecie prowadzona będzie natomiast kampania odsłonowa, działania w social mediach, e-mailing oraz pozycjonowanie akcji w wyszukiwarkach.

Loteria potrwa do 30 września.

źródło/autor: McCann Worldgroup

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu