Przejdź do treści

KOMFORT i cicho pod stopami…

6 lipca br. rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Sklepów KOMFORT. Tym razem KOMFORT zachęca do skorzystania z promocji pod hasłem „Podkład wyciszający do wszystkich paneli gratis”.

Komfort kontynuuje przyjętą strategię komunikacji, której celem jest odświeżenie wizerunku marki oraz przypomnienie konsumentom, że sklepy KOMFORT jako specjalista oferują największy wybór produktów na podłogi. Ponad 2000 wzorów paneli, podłóg drewnianych wykładzin oraz dywanów. Każdy klient może mieć pewność, że wybierze produkt odpowiedni dla siebie.

„Dodatkowo w lipcu i sierpniu zaplanowaliśmy ogólnopolską akcję promocyjną, dzięki której wszyscy, planujący remont i wymianę paneli będą mogli zaoszczędzić na kosztach remontu. W naszych sklepach klienci otrzymają podkład wyciszający w cenie zakupu paneli. Podkład jest niezbędnym produktem przy układaniu paneli i ma duże znaczenie przy późniejszym użytkowaniu podłogi. W naszej ofercie posiadamy ponad 300 wzorów paneli w różnym przedziale cenowym – wszystkie objęte są promocją. Mamy nadzieję, że w okresie typowo remontowym promocja będzie miłą niespodzianką dla konsumentów.”– mówi Anna Heimberger Dyrektor ds. Marketingu Sklepów Komfort.

Promocją zostały objęte wszystkie sklepy KOMFORT w całej Polsce. Akcja dotyczy również zamówień, które zostały złożone za pośrednictwem sklepu internetowego www.komfort.pl

Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach ogólnopolskich – w telewizji, Internecie oraz prasie.

15 sek. spoty TV http://www.youtube.com/watch?v=ff1-vd_iYg8 zostaną wyemitowane w stacjach: Polsat, TVN, TVN7, TVP INFO, TVN tematycznych, Polsat2, Polsat tematycznych, AT Media, Discovery w okresie 6 lipca do 21 sierpnia 2011. Reklama prasowa ukaże się w lipcu i sierpniu w wybranych magazynach kobiecych i wnętrzarskich oraz w prasie codziennej.

Komunikaty o akcji pojawią się także na lokalnych billboardach w całej Polsce.

Działania ATL zostały wzmocnione materiałami POS, takimi jak bannery, plakaty, standy, które zostaną umieszczone we wszystkich punktach sprzedaży.

Kreację TV do kampanii przygotowała Agencja RED8, za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom mediowy Starlink.