Stanusch Technologies wprowadza na rynek samouczący się system obsługi klienta

przez | 05/07/2011

Firma Stanusch Technologies wprowadziła do oferty nowy produkt o nazwie CC. System umożliwia znaczną redukcję kosztów obsługi klientów.

Podobnie jak Wirtualny Doradca, CC umożliwia odpowiadanie na pytania zadawane w języku naturalnym przez użytkowników za pomocą aplikacji umieszczonej na stronie WWW. Najważniejszą jednak cechą systemu jest jego zdolność do samouczenia się – w przypadku kiedy oprogramowanie nie potrafi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie (lub odpowiedź nie satysfakcjonuje użytkownika) – nieznane zagadnienie jest przekazywane bezpośrednio do „rzeczywistego” konsultanta (za pomocą formularza kontaktowego lub live chatu). Udzielona przez niego odpowiedź może być automatycznie zapisana w bazie wiedzy CC. Kiedy pojawi się ponownie podobnie sformułowane pytanie, system będzie już w stanie na nie odpowiedzieć. Z czasem baza wiedzy CC będzie coraz większa a ilość pytań, które trafią do konsultantów będzie się systematycznie zmniejszać, co pozwoli na znaczną redukcję kosztów obsługi.

„CC jest bardzo proste we wdrożeniu – system nie wymaga żmudnego tworzenia bazy wiedzy i może być uruchomiony praktycznie w ciągu jednego dnia roboczego. Baza wiedzy jest budowana „przy okazji” bieżącej obsługi klientów. Nowy produkt jest oferowany jako usługa – nie wymaga od naszych klientów zainwestowania w licencje oraz sprzęt a model rozliczeń jest adekwatny do ilości pytań na które odpowiedział CC – w praktyce oznacza, to że z rozwiązania mogą korzystać zarówno duże organizacje jak i małe firmy obsługujące niewielką liczbą zapytań” – mówi Maciej Stanusch – prezes zarządu Stanusch Technologies SA.

CC świetnie sprawdza się w masowej obsłudze klientów. Z doświadczeń Stanusch Technologies, wynika, iż wyposażony w odpowiednio rozbudowaną bazę wiedzy, system CC potrafi rozwiązać ok. 50 % problemów rozwiązywanych przez człowieka a w niektórych przypadkach współczynnik ten może wynieść nawet 80%.