Sprzedaż produktów finansowych w sieci coraz popularniejsza

Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania do programu partnerskiego ComperiaLead uruchomionego przez porównywarkę finansową Comperia, przyłączono 50. partnerów. Pierwotne plany zakładały przyłączanie ich w liczbie 20. miesięcznie.

ComperiaLead umożliwia zarabianie na pośrednictwie w sprzedaży produktów finansowych posiadaczom stron internetowych oraz blogów. Partnerzy otrzymują nie mniej niż 50 proc. przychodu od każdego sprzedanego produktu.

ComperiaLead daje możliwość osadzania na dowolnej stronie internetowej czy blogu narzędzi do porównywania produktów finansowych. Dzięki intuicyjnej i funkcjonalnej charakterystyce interfejsu, do wykorzystania narzędzi dostarczonych przez Comperię nie potrzebne jest posiadanie praktycznie żadnej wiedzy informatycznej.

– Efekty pierwszego miesiąca funkcjonowania programu przerosły nasze założenia. Planowaliśmy pozyskiwanie 20 nowych partnerów miesięcznie – mówi Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl – Liczba nowych partnerów, którzy zdecydowali się na wykorzystywanie naszych narzędzi osiągnęła 50. Co ważne, zgłaszają oni nam na bieżąco uwagi dotyczące funkcjonowania programu, dzięki czemu możemy go stale doskonalić – dodaje.

Największym serwisem przyłączonym do programu jest portal eGospodarka.pl (porównywarka dostępna jest pod adresem www.portfel.egospodarka.pl), jeden z najpopularniejszych w Polsce (według najnowszych danych Megapanelu, zajmujący 7 miejsce wśród serwisów z kategorii biznes, finanse, prawo, z 1,5 milionem unikalnych użytkowników).

W ramach programu, Comperia udostępnia swoim partnerom nie tylko narzędzia do porównywania większości produktów finansowych, ale także cały szereg gotowych modułów do tworzenia stron internetowych oraz bogaty wybór schematów i kolorów poszczególnych narzędzi. – Rozpoczęcie zarabiania w sieci, dzięki naszym narzędziom jest bardzo proste. Może to zrobić każdy, bez względu na jego wiedzę oraz umiejętności związane z tworzeniem stron internetowych. – przypomina Mirella Gralla, koordynująca program ComperiaLead.

Ważną cechą, którą charakteryzuje się program partnerski Comperii są zasady osiągania przychodów z wykorzystywanych narzędzi. – Partner otrzymuje od nas nie mniej niż połowę przychodu z każdego produktu, który za pośrednictwem jego strony zostanie zamówiony w banku. – wyjaśnia Bartosz Michałek.

Comperia.pl to pierwsza w Polsce porównywarka finansowa. Comperia istnieje od marca 2008 roku. Obecnie za jej pośrednictwem do banków trafia co miesiąc kilka tysięcy klientów. Zespół portalu liczy obecnie ponad 30 osób. W ramach Grupy Comperia oprócz porównywarki finansowej Comperia.pl działa także portal eHipoteka.com, poświęcony kredytom hipotecznym, serwis finansowo motoryzacyjny Autoa.pl. W czerwcu Comperia dokonała akwizycji serwisu Banki.pl – jednej z najlepszych domen finansowych związanych z bankowością w Polsce.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu