Przejdź do treści

MAT opracował i realizuje promocję konsumencką marki Cersanit

MAT – agencja marketingu zintegrowanego, wchodząca w skład Grupy ADV – realizuje ogólnopolską promocję marki Cersanit, lidera w branży wyposażenia łazienek. Firma kompleksowo zajęła się planowaniem, przygotowaniem, wdrożeniem i realizacją ogólnopolskiej promocji konsumenckiej pod nazwą „Rodzinne zakupy z Cersanit”.

W ramach projektu agencja MAT przygotowała koncepcję kampanii promocyjnej, aplikację konkursową oraz dedykowaną stronę www. Agencja zrealizowała sesję zdjęciową z modelami i produktami Cersanit oraz kreację materiałów komunikacyjnych skierowanych do sklepów i Klientów w całym kraju. Firma odpowiedzialna była również za koordynację wszystkich działań formalnych i organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem akcji.

Kampania „Rodzinne zakupy z Cersanit” prowadzona za pośrednictwem przygotowanego przez MAT serwisu internetowego potrwa do 15 września 2011 roku. Jej kluczowym elementem jest konkurs na najlepsze hasło promujące rodzinne zakupy w sklepach Cersanit. Na laureatów czeka 13 nagród o łącznej wartości 45 tys. zł.