Przejdź do treści

Coigdzie.pl i Lucini & Lucini Communications Group nowymi członkami IAB Polska

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyli nowi członkowie: Coigdzie.pl – Mobilna Platforma Informacyjna i Lucini & Lucini Communications Group. Obecnie w ramach IAB Polska działa blisko 165 firm. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.

IAB Polska zyskało dwóch nowych członków nadzwyczajnych – Coigdzie.pl (mobilna platforma informacyjna, lider w agregowaniu zgeolokalizowanych danych o imprezach i wydarzeniach w Polsce), oraz Lucini & Lucini Communications Group (międzynarodowa firma e-marketingowa specjalizująca się w dostarczaniu wysokiej jakości baz adresów e-mail’owych i skutecznych kampaniach e-mail marketingowych). Od początku bieżącego roku do IAB Polska przystąpiło już 25 nowych firm działających w branży interaktywnej.

„Internet to śmietnik, który wielu z nas pragnie zagospodarować, eksplorować czy wreszcie uporządkować. Mobilna Platforma Informacyjna wprowadziła innowacyjny sposób segregacji rozproszonych treści. Dzięki autorskim rozwiązaniom informatycznym i logistycznym Klienci i Użytkownicy mogą korzystać z zebranych i wystandaryzowanych przez Coigdzie.pl informacji. Członkostwo w IAB traktujemy jako nobilitację oraz wyzwanie, aby wspólnie z liderami polskiego internetu pokazywać Klientom i Użytkownikom zwiększoną siłę informacji osadzonej w przestrzeni geograficznej.” – powiedział Konrad Telakowiec, pomysłodawca projektu i Wiceprezes Zarządu Coigdzie.pl Sp. z o.o.

„Lucini & Lucini Communications Group jest obecna na rynku internetowym od kilkunastu lat. Specjalizujemy się w umożliwieniu poprawienia działalności promocyjnej naszych klientów, którzy prowadzą kampanie e-marketingowe. Będąc w pełni dojrzałą firmą, odnoszącą wiele sukcesów, a jednocześnie nie przestającą się rozwijać, z radością dołączamy do IAB, wierząc, że współpraca pozwoli nam wzbogacić nasze możliwości działania na rynku. Jesteśmy przekonani, że członkostwo w IAB zaowocuje również kooperacją z innymi firmami, dzięki której będziemy mogli dzielić się naszym doświadczeniem i rozszerzać obszar własnych działań. Z wielką przyjemnością stajemy się członkami IAB.” – mówi Monika Bernas z Lucini & Lucini Communications Group.

źródło/autor: IAB Polska