Przejdź do treści

Byss.pl dla Belvedere Vodka

Agencja interaktywna byss.pl rozpoczęła obsługę kolejnej, po Hennessy, marki należącej do grupy LVMH – Belvedere Vodka. Obecnie agencja zajmuje się obsługą polskiej strony marki na portalu Facebook. Dodatkowo planowane jest sukcesywne wdrażanie strategii dla Hennessy, która zakłada kolejne aktywizacje. Jedną z ostatnich była promocja nowych koktajli, w ramach cyklu imprez Hennessy Cocktail Weekends.

Współpraca byss.pl z grupą LVMH związana była do tej pory z marką Hennessy, dla której przygotowany został m.in. polski profil oraz konkurs na portalu społecznościowym Facebook. Grupa LVMH zdecydowała się powierzyć agencji byss.pl obsługę kolejnej luksusowej marki alkoholu – Belvedere Vodka. Realizacja założonej strategii promocji marki rozpoczęła się od uruchomienia oficjalnej strony na portalu Facebook, facebook.com/BelvedereVodkaPoland. Obecnie wdrażane są kolejne etapy kampanii on-line.

Proponując nam obsługę kolejnej luksusowej marki, grupa LVMH obdarzyła nas ogromnym zaufaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów kampanii dla Hennessy, chcemy równie udanie wspomagać promocję marki Belvedere Vodka – mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl.

Do Grupy LVMH należą takie marki jak, Louis Vuitton, Fendi, Donna Karan, Berluti, Givenchy, Marc Jacobs, Kenzo, Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Dom Pérignon czy Krug.

Więcej informacji na temat współpracy byss.pl z grupą LVMH znajduje się na stronie internetowej www.byss.pl.