Przejdź do treści

Atmedia otwiera sprzedaż na sierpień, Viacom Blink! w ofercie

Rusza sprzedaż czasu reklamowego na sierpień w stacjach reprezentowanych przez Atmedia. Portfolio brokera wzmacnia Viacom Blink!, 55. stacja w ofercie.

Atmedia, biuro reklamy mediów tematycznych, rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na sierpień. W pierwszej fazie sprzedaży (presales) cena 1 GRP, podobnie jak w lipcu, wyniesie 1550 zł. Zlecenia na zakup reklam w tym systemie przyjmowane będą w dniach 5-6 lipca i rezerwowane w pierwszej kolejności. Sprzedaż pozostałych ratingów, zgodnie z wynegocjowanymi kosztami netto, rozpocznie się 11 lipca br.

W myśl zasad tegorocznej polityki sprzedaży, reklamodawcy mają też możliwość rezerwowania dowolnego udziału pasma prime-time (godz. 18.00-22:59) w swoich sierpniowych kampaniach. Indeks zakupu prime-time wynosi 1,25 ceny bazowej.

Wakacje są tradycyjnie najlepszym okresem w roku dla kanałów tematycznych. Już w pierwszych dniach lipca (1-4 lipca) br. oglądalność stacji z pakietu Atmax wzrosła o 32 proc. w porównaniu z czerwcem br. (wskaźnik: AMR), a ich udział w rynku wzmocnił się o 12 proc. Atmedia przewiduje utrzymanie tego trendu przez całe wakacje.

Jednocześnie Atmedia informuje o rozpoczęciu współpracy z Viacom Blink!, nowym kanałem kobiecym z rodziny Viacom International Media Networks. Stacja skierowana jest do kobiet w wieku 16-49 lat. Biuro reklamy Atmedia będzie reprezentowało Viacom Blink! w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych.

– Oferta programowa Viacom Blink! i potencjał grupy, do jakiej jest ona adresowana, otwierają szerokie możliwości przed reklamodawcami. Dzięki Blink! zyskają oni nowoczesne narzędzia komunikacji z żeńską publicznością: na antenie, w rozbudowanym serwisie internetowym kanału, a także poprzez eventy czy akcje BTL – mówi Justyna Owczarek, channels account director w Atmedia.

– Cieszy mnie, że możemy zaoferować naszym partnerom reklamowym atrakcyjne i niestandardowe formy współpracy w związku z wprowadzeniem do Polski Viacom Blink!. Będzie to siódmy polskojęzyczny kanał z portfolio Networks Polska obejmującego stacje dziecięce, młodzieżowe oraz dla dorosłych, a zarazem pierwszy skierowany głównie do kobiet. Jestem pewien, że nasi partnerzy docenią zalety i możliwości oferty 360 stopni – komentuje Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych MTV Networks Polska.

Firma Atmedia już wkrótce będzie oferowała czas reklamowy w Viacom Blink! w ramach pakietów spotów, a od momentu ujęcia kanału w monitoringu – w ramach sprzedaży gwarantowanej widowni.

Viacom Blink! jest 55. kanałem telewizyjnym w portfolio Atmedia. Broker pracuje też dla pozostałych stacji z rodziny Viacom International Media Networks, czyli MTV, Viva Polska, Nickelodeon, Comedy Central oraz Comedy Central Family.