Przejdź do treści

Value Media z wiodącym producentem okien dachowych

Value Media wygrało przetarg na opracowanie strategii, planowanie i zakup nowych mediów wiodącego producenta okien dachowych firmy Roto.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz zwrócenie szczególnej uwagi na wybrane modele produktów. Promowane produkty to: Roto Designo – nowa generacja okien dachowych, panoramiczne okno dachowe Azuro, systemy solarne Roto Sunroof.

„Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i do architektów oraz osób związanych z branżą budowlaną. Poza tradycyjnymi formami reklamowymi jak double billboard czy artykuł sponsorowany, pojawiają się także rozwiązanie niestandardowe jak expand corner. Obsługa budżetu reklamowego firmy Roto umacnia nas w przekonaniu, że Klienci coraz częściej korzystają z rozwiązań proponowanych przez doświadczonych specjalistów, a także dostrzegają konkurencyjność naszej oferty – mówi Małgorzata Majewska, New Business & Strategy Director w Value Media.

Reklamy emitowane będą m.in.: na portalach Okna.pl, Muratorplus.pl, Muratordom.pl, Budujemydom.pl, Architekci.pl, Architektura.info. Za kreację kampanii reklamowej odpowiada Roto.

Firma Roto jest producentem i dystrybutorem okien dachowych, systemów solarnych oraz schodów strychowych, jak również akcesoriów do okien połaciowych. W 2011 roku firma Roto wprowadziła na rynek pełną linię okien dachowych nowej generacji o nazwie Designo.