Perły Rynku FMCG dla marek Bref, Gliss Kur i Pur

Aż 180 produktów w 60 kategoriach zostało nagrodzonych głosami detalistów w piątej edycji konkursu „Perły Rynku FMCG” organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Uroczysta gala oraz wręczenie prestiżowych statuetek i wyróżnień odbyło się 16 czerwca b.r. w Letnim Ogrodzie Forteca w Warszawie. Firma Henkel może poszczycić się jedną perłą (nagroda) i dwoma wyróżnieniami.

Do piątej edycji konkursu producenci zgłosili 330 produktów – nowości i innowacji wprowadzonych na rynek w 2010 roku, które redakcja „Wiadomości Handlowych” podzieliła na 60 kategorii. W tegorocznej edycji, podobnie jak w latach poprzednich, głosy policzył niezależny instytut badawczy GfK Polonia, do którego przedstawiciele placówek handlowych wysłali wypełnione ankiety. W tym roku „Perły” wyłoniono głosami 981 detalistów. Podczas uroczystości wręczono 60 statuetek oraz 120 wyróżnień. Pełną listę zwycięzców i wyróżnionych można znaleźć na stronie internetowej poświęconej wyłącznie nowo wprowadzanym na rynek produktom: www.nowoscifmcg.pl.

Nagrodzone produkty

W kategorii Produkty do mycia naczyń zwyciężył Pur Max Gel. W kategorii Preparaty do WC wyróżnienie otrzymał Bref Tornado Gel. Natomiast w kategorii Szampony wyróżniono Gliss Kur Shea Cashmere.

Opis nagrodzonych produktów

Kategoria: Płyny i żele do mycia naczyń, Perła

Pur MAX GEL z łatwością usuwa przypalone resztki jedzenia oraz uporczywe tłuste zabrudzenia. Płyn ten jest gęsty i niezwykle skuteczny, a każda kropla Pura MAX GEL tworzy silną i gęsta pianę, która długo pozostaje na gąbce. Pur MAX GEL z łatwością pozbywa się nawet najbardziej uporczywych zabrudzeń, a tłuszcz usuwany jest z niezwykłą mocą. Rezultat: perfekcyjnie czyste i lśniące naczynia! Rekomendowana cena detaliczna to około 5 zł za 1l.

Kategoria: Specjalistyczne środki czystości, Wyróżnienie

Chlorowe środki do WC dezynfekują toaletę, ale nie działają na osad z kamienia. Bref Tornado Gel ma działanie dezynfekujące (bakteriobójcze), a jednocześnie doskonale usuwa kamień, utrudniając także – przy systematycznym stosowaniu – ponowne jego osadzanie się. Dzięki czemu toaleta pozostaje wolna od kamienia i bakterii. Rekomendowana cena detaliczna produktu to około 11 zł za opakowanie 750 ml.

Kategoria: Szampony, Wyróżnienie

W formule Gliss Kur Shea Cashmere wykorzystano pielęgnacyjne właściwości protein kaszmiru i masła shea, mającego właściwości nawilżające, pielęgnacyjne i zmiękczające. Jego działanie regeneracyjne wzmacniają proteiny kaszmiru, które poprawiają elastyczność włosów, nadając im fantastyczną miękkość. Szampon dokładnie oczyszcza i wzmacnia powierzchnię włosów, które stają się elastyczne i odporne na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych – takich jak ciepło suszarek czy promienie słoneczne. Rekomendowana cena detaliczna to około 10 zł za 250 ml oraz około 16 zł za 400 ml.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu