Udziały TV Puls rosną najszybciej

TV Puls odnotowała w czerwcu 2011 znaczący wzrost oglądalności w porównaniu do czerwca ub. roku. W grupie 4+ udziały TV Puls wzrosły o 33,3% osiągnęły poziom 1,8% (w analogicznym okresie 2010 roku wynosiły 1,35%). Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 spółka zanotowała wzrost aż o 42,6% ― udziały TV Puls sięgnęły 1,84% (w czerwcu 2010 – 1,3%).

„Wybór ciekawych, wyrazistych produkcji do naszej oferty programowej procentuje znacznym wzrostem udziałów TV Puls. Jesteśmy jedyną stacją ogólnopolską, która może pochwalić się ponad 42% wzrostem udziałów w grupie komercyjnej w ciągu ostatniego roku. Rosnąca widownia potwierdza trafność decyzji o wzmocnieniu w czerwcu oferty seriali codziennych oraz  pasm filmowych. Również lipcowa ramówka obfitować będzie w wiele interesujących pozycji – nie zabraknie seriali, świetnych komedii oraz filmów dla widzów o mocnych nerwach. A najmłodsi widzowie – już tradycyjnie – spotkają u nas swoich ulubionych kreskówkowych bohaterów – powiedział Dariusz Dąbski, prezes TV Puls.

TV Puls należy do grona siedmiu ogólnopolskich kanałów telewizyjnych, które są emitowane z nadajników naziemnych. Stacja jest dostępna zarówno na analogowych nadajnikach naziemnych, telewizjach kablowych, jak i na platformach cyfrowych, takich jak: Cyfra+ (kanał 10), Telewizja n (kanał 20) oraz Cyfrowy Polsat (kanał 85). TV Puls będzie jednym z głównych beneficjentów cyfryzacji Polski – stacja jest dostępna w jakość cyfrowej na nadajnikach DVB-T.

Oferta TV Puls ma charakter rozrywkowy i jest skierowana do całej rodziny. TV Puls jest pierwszą stacją w Polsce, która stworzyła ramówkę, opartą o wyraziste pasma programowe ― stałymi jej elementami są bajki dla dzieci, seriale komediowe, programy rozrywkowe i filmy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu