Przejdź do treści

Sephora wybrała Questię

Questia Sp. z o.o. wygrała przetarg na obsługę PR sieci Sephora, lidera rynku perfumeryjnego w Polsce oraz twórcę unikalnego konceptu sprzedaży kosmetyków. Współpraca obejmuje działania zmierzające do budowania wizerunku korporacyjnego Sephora Polska. Questia odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie wydarzeń specjalnych organizowanych przez sieć. Za działania z zakresu public relations dla sieci Sephora odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół pod kierownictwem Urszuli Matej-Bil. Umowa została zawarta do końca 2011 roku. W przetargu startowało pięć agencji.

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Questią, ponieważ przekonało nas doświadczenie firmy, jej profesjonalizm oraz doskonałe zrozumienie naszej strategii biznesowej. Propozycja działań zaproponowana przez Questię była nie tylko kreatywna i nieszablonowa, ale co najważniejsze pomysły przedstawione przez firmę były uzasadnione naszymi potrzebami i oczekiwaniami” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

źródło/autor: Questia