Made in PR współpracuje z Castorama Polska Sp. z o.o.

Made in PR rozpoczęło kompleksową obsługę PR Castorama Polska Sp. z o.o., lidera wśród sieci sklepów budowlano remontowych, działających na polskim rynku.

Castorama Polska Sp. z o.o. jest niekwestionowanym liderem w kategorii DIY (Do It Yourself) w Polsce. Zatrudnia 10 000 osób, współpracuje z 900 dostawcami zaopatrującymi sklepy działające pod marką Castorama i Brico Depot. W 2010 roku klienci skorzystali z ich oferty przeszło 44 mln razy. Obecnie na polskim rynku działa już 61 sklepów należących do Castorama Polska Sp. z o.o. Od 2002 roku firma należy w 100% do Grupy Kingfisher plc.

„Dzięki umowie o stałej współpracy ze spółką Castorama Polska będziemy mogli wesprzeć jej intensywny rozwój.” – mówi Monika Domańska, Partner Zarządzający Made in PR. – „W najbliższych latach nasz klient planuje otwarcie około 50 nowych sklepów w całej Polsce. Stale rozwija  asortyment i wprowadza kolejne innowacje w swojej sieci sprzedaży.”

Umowa o stałej współpracy na czas nieokreślony została zawarta po realizacji szeregu działań dla Castorama Polska Sp. z o.o. przez Made in PR.

źródło/autor: Made in PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu