Kolejne etapy ekspansji Drogerii Natura

Drogerie Natura, druga co do wielkości sieć sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych, otwiera trzy nowe sklepy. Plan na najbliższe dwa lata zakłada otwarcie kolejnych 80 drogerii na terenie całej Polski.

Nowe drogerie

Nowe Drogerie powstaną na początku lipca na Śląsku – w Katowicach (4 lipca) oraz w Sochaczewie pod Warszawą (6 lipca). W sierpniu w Kielcach (województwo świętokrzyskie) nastąpi otwarcie trzeciego sklepu. Nowe Drogerie Natura w Katowicach oraz w Kielcach zostaną otwarte w centrach handlowych – CH Ślązak a także Galerii Echo, natomiast sklep w Sochaczewie usytuowany jest przy głównej ulicy handlowej w centrum miasta. Powierzchnie sklepów wynoszą 100 – 200 m²,zapewniając tym samym komfortowe zakupy. Zaaranżowanie wnętrz drogerii pozwoli intuicyjnie odnaleźć konkretne produkty. Przejścia między działami – Pielęgnacja Twarzy, Pielęgnacja Ciała, Higiena Ciała, czy Pielęgnacja Włosów są przestronne, a kolorystyka wyposażenia jest przyjemna i przyjazna dla oka. Zaaranżowanie wystaw i witryn sklepowych wszystkich Drogerii Natura jest przejrzyste i spójne – informuje Klientów o aktualnych promocjach.

Dodatkowe usługi oferowane Klientom takie jak, dermokonsultacje, czy porady dotyczące doboru odpowiednich kosmetyków do makijażu stanowią niezaprzeczalne atuty Drogerii Natura. Klienci mogą również wziąć udział w różnorodnych promocjach i konkursach organizowanych w sklepach sieci.

Z wszelkimi promocjami cenowymi mogą zapoznać się w gazetkach promocyjnych, dostępnych w Drogeriach Natura lub dystrybuowanych bezpośrednio do domu. Informacje o aktualnych promocjach można znaleźć również na stronie www.drogerienatura.pl.

Inwestycje w rozwój

Inwestycje w innowacje, wzmocnienie na kluczowych dla marki rynkach oraz coraz wyższa jakość obsługi oparta na zrozumieniu codziennych potrzeb klienta to podstawowe filary strategii sieci. Klienci są w centrum zainteresowania marki, która stawia na ich wyjątkową obsługę i tworzenie przestrzeni, w której mogą realizować siebie a zakupy sprawią im przyjemność i radość. Dlatego też firma starannie dobiera lokalizacje, dba o estetykę, wystrój i odpowiedni klimat w drogeriach. Nieprzerwanie wzbogaca asortyment kosmetyków, rozbudowuje sekcje do pielęgnacji twarzy i kosmetyków do makijażu oraz SPA. Z powodzeniem lansuje marki własne do makijażu: Sensique, My Secret i wyłączne KOBO Professional jak i do pielęgnacji włosów i ciała: Artiste, czy Milly. „Naszym celem jest także konsekwentne zwiększanie rynkowej wartości marki „Natura Drogerie” poprzez prowadzenie rentownej działalności oraz rozwój sieci bazujący na doborze najlepszych i przyjaznych dla klientów lokalizacji. Budujemy zespół kompetentnych pracowników i tworzymy rzetelne i godne zaufania relacje, aby klienci i partnerzy biznesowi mówili o nas „Firma godna polecenia” – mówi Wojciech Filipczyk –Prezes Zarządu.

Strategia sieci „Natura Drogerie” łączy w sobie profesjonalizm oraz wyczucie indywidualnych potrzeb konsumentów. Nieustannie wzbogacany asortyment powoduje, iż Klienci chętnie powracają do Drogerii Natura. Obecnie w sieci dostępnych jest ponad 10 000 produktów. Co miesiąc wprowadzanych jest około 400 nowości w asortymencie. W sieci szczególną wagę przywiązuje się do wysokiej jakości obsługi oraz indywidualnego podejścia zespołu do Klientów, dlatego sieć inwestuje w rozwój personelu. Sieć „Natura Drogerie” zatrudnia dzisiaj ponad 1800 pracowników.

15 lat doświadczenia sieci i 250 sklepów w całej Polsce stanowią o sile i pozycji marki na polskim rynku kosmetyczno-drogeryjnym. Liczne wyróżnienia: Jakość Obsługi 2009 i 2010, Jakość Roku 2009, Webstar Internatów 2010, oraz Certyfikat Perłowy w kategorii „Firma Roku 2011”, potwierdzają, iż to Klienci oraz dbałość o rzetelną obsługę stanowią czynniki wskazujące kierunki rozwoju i cele Drogerii Natura.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu