Przejdź do treści

Gramy o 2012 nagród tygodniowo

Tagi:

Już 4 lipca Warka rusza z letnią akcją konsumencką pod hasłem „Gramy o 2012 nagród tygodniowo”. Przez sześć tygodni do wygrania będzie aż 2012 podwójnych biletów na mecz otwarcia nowego stadionu w Gdańsku- historyczne spotkanie  Polska-Niemcy.

Dodatkowymi nagrodami w konkursie będzie także limitowana edycja szklanek Warki. W dnie każdej z nich znajduje się przestrzenny model jednego ze stadionów: w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. To właśnie na tych arenach sportowych w przyszłym roku odbędą się mecze z udziałem szesnastu najlepszych europejskich reprezentacji piłkarskich. Szczęśliwcom, wyjątkowe szklanki będą towarzyszyć przy najbardziej emocjonujących piłkarskich spotkaniach.

Wsparciem promocji jest przygotowany specjalnie na tę okazję spot reklamowy. Nawiązuje on do powstawania sportowych obiektów a także do niepowtarzalnego meczu, w którym Reprezentacja Polski we wrześniu, na nowym stadionie w Gdańsku podejmie Reprezentację Niemiec.

Dodatkowo, cała akcja konsumencka zostanie wsparta w punktach sprzedaży handlu tradycyjnego i nowoczesnego specjalnymi ekspozycjami oraz POSM. Promocję komunikują również dedykowane opakowania jednostkowe i zbiorcze.

Aktywacja „Gramy o 2012 nagród tygodniowo” to druga duża odsłona komunikacji marki w tym roku, która oparta jest na platformie sponsoringu Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Akcja promocyjna dla konsumentów potrwa od 4 lipca do 14 sierpnia 2011 roku.