Codemedia realizuje blogową strategię dla Oriflame

Codemedia – agencja specjalizująca się w strategicznym wykorzystaniu Internetu i mediów cyfrowych w komunikacji marketingowej, należąca do Grupy ADV – wspólnie z Wizaż.pl uruchomiła platformę blogową dla Oriflame, międzynarodowej firmy kosmetycznej. Platforma „Oriflame – odkryj swój blask” to kolejna – po kampanii, w której internautki testowały członkostwo w Klubie Oriflame – akcja zorganizowana przez Codemedia dla szwedzkiego koncernu kosmetycznego.

Platforma blogowa „Oriflame – odkryj swój blask” została przygotowana dla trzech konsultantek, wybranych spośród aktywnych użytkowniczek portalu Wizaż.pl. Blogerki – w tym dwie doświadczone ambasadorki marki oraz jedna rozpoczynająca swoją przygodę z firmą Oriflame – dzielą się na blogu swoimi spostrzeżeniami na temat kosmetyków oraz pracy konsultantki.

„Postanowiliśmy oprzeć nasze działania o formę bloga, w którym dobrze można opisać doświadczenia nowych konsultantek Oriflame. To kolejna już akcja skierowana do młodych kobiet, mająca na celu przybliżenie im zasad członkostwa w Klubie Oriflame oraz spektrum korzyści, jakie niesie ze sobą członkostwo” – opowiada Aleksandra Swatek, specjalista ds. mediów społecznościowych i projektów on-line Oriflame Poland.

Blogowej strategii towarzyszył konkurs „Moja przygoda z Klubem Oriflame” dedykowany wszystkim czytelniczkom blogów Oriflame. Internautki miały za zadanie zapoznanie się z wypowiedziami konsultantek, odpowiedź na jedno pytanie dotyczące szwedzkiego koncernu oraz podpięcie banera wybranej blogerki w swoim profilu na forum Wizaz.pl. Wybrane w pierwszym etapie trzy blogerki wygrywały iPoda, iPada lub netbooka wraz z pieniędzmi na kosmetyki, natomiast głosujące użytkowniczki otrzymywały zestawy kosmetyków Oriflame.

Za całość kampanii na rzecz Oriflame odpowiada agencja Codemedia SA. Partnerem akcji jest portal Wizaż.pl. Działania promujące platformę blogową składają się z szerokiego wachlarza kreacji graficznych i świadczeń redakcyjnych: reklamy display, notek redakcyjnych, informacji w newsletterach, wątków na forum, akcji viralowej na portalach społecznościowych oraz kampanii w Google.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu