Przejdź do treści

„Nowe kontakty. Wiele możliwości. Mój biznes” – nowa kampania reklamowa pkt.pl

Spółka pkt.pl rozpoczęła nową kampanię reklamową online prowadzoną pod hasłem „Nowe kontakty. Wiele możliwości. Mój biznes”. Celem działań jest promocja oraz budowa wizerunku serwisu BiznesFinder.pl, należącego do pkt.pl, jako narzędzia dla managerów, niezbędnego przy podejmowaniu decyzji dotyczących wyboru partnerów biznesowych.

Serwis przeznaczony jest głównie dla osób odpowiedzialnych za zarzadzanie firmą oraz właścicieli przedsiębiorstw. Dzięki bogatej bazie danych oraz szerokiemu wachlarzowi kryteriów wyszukiwania, BiznesFinder.pl umożliwia szybkie odnalezienie i weryfikację potencjalnych partnerów biznesowych. Z drugiej strony firmy działające na rynku B2B mają szansę zaprezentować swoją ofertę w celu pozyskania nowych klientów. Obecnie serwis oferuje informacje na temat ponad 1,5 mln podmiotów gospodarczych.

Kampania reklamowa online potrwa do 10 lipca br. Działania obejmą m.in. serwisy internetowe poświęcone tematyce biznesowej, ekonomicznej i publicystycznej, takie jak: tvn24.pl, newsweek.pl, forbes.pl, gospodarka.gazeta.pl, wyborcza.biz, polityka.pl, polskatimes.pl, money.pl, radiozet.pl, naszemiasto.pl czy goldenline.pl. Dodatkowo w ramach działań wspierających będzie prowadzona kampania Google AdWords, Search Engine Marketing oraz akcja mailingowa.

Kreację reklamową przygotowała agencja Open, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn.