Przejdź do treści

Symetria i Answear.com nowymi członkami IAB Polska

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyli dwaj nowi członkowie – Symetria i Answear.com. Obecnie w ramach IAB Polska zrzeszonych jest ponad 160 firm. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.

IAB Polska zyskało dwóch nowych członków nadzwyczajnych – Symetria (interaktywna agencja badawczo-wdrożeniowa), oraz Answear.com – Unlimited Fashion Store (multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej). Od początku bieżącego roku do IAB Polska przystąpiły już 23 nowe firmy działające w branży interaktywnej.

„Symetria jest obecna na rynku od ponad 13 lat. Spółka wchodzi w skład grupy Symetria, do której należą również Symetria Creative i Symetria IT oraz portale społecznościowe Vitalia.pl i Trener.pl. Od 2 lat należymy do UX Alliance – międzynarodowego stowarzyszenia firm specjalizujących się w usability. Naszym głównym celem jest propagowania user experience i badań użyteczności. Bardzo cieszymy się z możliwości dołączenia do IAB i mamy nadzieję na owocną współpracę w ramach rozwoju Internetu w Polsce.” – mówi Szeran Millo, Marketing Director Symetria.

„Answear.com to nie tylko platforma sprzedaży detalicznej, ale również próba wytyczenia nowego kierunku w polskim e-commerce odzieżowym. Mamy nadzieję, że współpraca z liderami polskiego internetu w ramach struktury IAB pozwoli nam tworzyć i promować najwyższe standardy, a zarazem przyczynić się do popularyzacji sprzedaży odzieży i obuwia przez sieć.” – powiedział Michał Cortez, E-commerce Manager answear.com.