Przejdź do treści

OBI otwiera oficjalnie letni sezon remontowy

OBI udostępniło w internecie katalog „Sezon na remont”. Celem katalogu jest promowanie i wsparcie sprzedaży szerokiej palety produktów remontowych oferowanych w sklepach OBI a także nagłośnienie letniej loterii konsumenckiej przygotowanej przez tę sieć. Internetową wersję katalogu przygotowała agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy, która przeprowadzi także kampanię OBI w wyszukiwarkach.

Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała interaktywny letni e-katalog produktowo-poradnikowy pt. „OBI. Sezon na remont” w oparciu o drukowaną wersję katalogu. Katalog jest dostępny online (www.remont.obi.pl), jego zawartość podzielona została na 5 głównych sekcji tematycznych: Łazienka, Farby, Wnętrza, Budowa, Warsztat. Aplikacja umożliwia m.in. wyszukiwanie produktów, tworzenie i drukowanie listy zakupów. 
W katalogu jest także promowana letnia loteria OBI, w której codziennie rozlosowywane są nagrody w wysokości 1 000 zł, a co miesiąc 10 000 zł. Katalog promowany będzie kilkutygodniową kampanią SEM, za której opracowanie i przeprowadzenie także odpowiada Biuro Podróży Reklamy.

źródło: Biuro Podróży Reklamy, www.biuropodrozyreklamy.eu