Przejdź do treści

Budowia z kampanią dla Cersanitu

Budowia – należąca do IDMnet sieć reklamy dla branży budowlanej i wnętrzarskiej – rozpoczęła kampanię nowej linii produktów Cersanitu – Nano. Kampania będzie prowadzona do końca listopada.

Cersanit Nano to kolekcja zaprojektowana z myślą o małych łazienkach. Kampania skierowana jest do osób, które urządzają lub remontują mieszkanie, szukają inspiracji, przykładowych aranżacji wnętrz oraz porad ekspertów. W kampanii wykorzystana zostanie reklama kontekstowa w formie rectangla, na wybranych witrynach wnętrzarskich sieci Budowia, w sekcjach poświęconych łazienkom. Dodatkowo – m.in. w serwisach Urzadzamy.pl i Muratordom.pl – wyemitowane będą artykuły sponsorowane, zawierające aranżacje i wysokiej jakości zdjęcia z wykorzystaniem produktów Cersanit Nano, opracowane z myślą o osobach szukających inspiracji do urządzenia własnej łazienki. Zaplanowany został również e-mailing do użytkowników serwisów Muratordom.pl, Urzadzamy.pl, Remontuj.pl i Dom.pl. Akcja będzie także wsparta kampanią zasięgową w witrynach należących do pakietu Wnętrza.

Kampania realizowana jest na zlecenie Cersanitu, który opracował również kreacje display. Za planowanie kampanii odpowiada Budowia. Aranżacje łazienek z wykorzystaniem produktów Cersanit Nano opracowane zostały przez redakcje serwisów, w których ukażą się artykuły sponsorowane.

źródło/autor: IDMnet