System Alfavox wdrożony w firmie Telmon

Sukcesem zakończyło się prowadzone przez Alfavox wdrożenie systemu contact center w firmie TELMON. System obsługuje 50 stanowisk call center.

W firmie TELMON zaimplementowane zostały przede wszystkim funkcjonalności wspomagające codzienną pracę agentów oraz zarządzanie bazami i pracą konsultantów.

– W TELMON wdrożyliśmy pełne rozwiązanie alfa Contact Center wraz z modułem alfa IVR, alfa Scripter oraz alfa Recorder – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Nasze rozwiązanie posłuży do realizacji celów biznesowych klienta w zakresie realizacji zleconych akcji outboundowych oraz obsługi zleceń w zakresie ruchu przychodzącego.

Dostarczone rozwiązanie klasy contact center pozwoli firmie TELMON na profesjonalne wspieranie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych zleceń, czemu posłużą zaawansowane możliwości technologiczne i funkcjonalne systemu oraz gwarantowane wsparcie naszych inżynierów i analityków biznesowych.

– Wdrożenie oraz późniejszy rozwój systemu przebiegał bardzo sprawnie – komentuje Artur Kapacki, prezes TELMON. – Alfavox bardzo szybko reaguje na wszelkie nasze uwagi i problemy, współpraca jest owocna i godna polecenia.

TELMON to centrum outsourcingowe świadczące usługi w zakresie telemarketingu i telesprzedaży.

źródło/autor: TELMON

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu