Instytut Rozwoju Reklamy dla marki Coccodrillo

Instytut Rozwoju Reklamy wygrał przetarg na obsługę kampanii jesienno – zimowej Coccodrillo – marki ubrań dziecięcych. Kampania Coccodrillo rozpocznie się we wrześniu br.

W ramach obsługi Instytut Rozwoju Reklamy opracował również strategię komunikacji marki na lata 2011/2012. W ramach realizacji projektu IRR zrealizuje dla marki Coccodrillo sezonowe działania wspierające sprzedaż off-line oraz działania wizerunkowo sprzedażowe on-line (sklep internetowy, e-PR).

Zwiększenie sprzedaży  poprzez  dotarcie do nowych użytkowników oraz budowanie wizerunku marki w oparciu o wysoką jakość jej produktów to główne zadania sprzedażowe jesiennych działań. Działania w internecie są jednym z elementów strategii komunikacji realizującej cele zwiększenia świadomości i postrzegania marki.

Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. Do brandów obsługiwanych przez agencję  należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Haribo, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Verbena, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL  i mediach interaktywnych.

źródło/autor: Instytut Rozwoju Reklamy

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu