Huczne 15 urodziny – jubileusz firmy Nice Polska

Jubileusz 15-lecia istnienia obchodziła w tym roku firma Nice Polska, jeden z wiodących na naszym rynku producentów automatyki do bram i rolet. Rocznicę uświetniła impreza, która odbyła się 13 czerwca w Rybniku.

Przez piętnaście lat istnienia na polskim rynku firma Nice Polska stała się prawdziwą ikoną komfortowego stylu życia. Produkty oznaczone logo producenta, charakterystycznym, niebieskim kwadratem dla wielu osób są wręcz synonimem wygody, bezpieczeństwa oraz zaufania, a sama firma zyskała opinię rzetelnego partnera w biznesie oraz odpowiedzialnego pracodawcy. „Mimo że od momentu założenia firmy minęło zaledwie kilkanaście lat, udało nam się zyskać pozycję lidera w branży automatyki do bram i rolet. Niewątpliwie jest to zasługą m.in. naszej polityki, która zakłada stałe podnoszenie jakości, zarówno oferowanych przez nas produktów, jak i świadczonych usług. „Bardzo cieszymy się z faktu, że nasz wysiłek jest doceniany przez coraz większą liczbę klientów, którzy postanowili zaufać marce Nice, bo przecież to oni stanowią miarę naszego sukcesu, a ich satysfakcja jest dla nas źródłem dumy i poczucia dobrze wykonanej pracy. Dodatkowo, staramy się stale poszerzać naszą ofertę. Jako przykład może posłużyć wprowadzenie w tym roku na rynek naszej własnej linii bram garażowych. Wszak tylko stały rozwój daje szansę na zachowanie pozycji lidera w tak trudnej i wymagającej branży. Jednocześnie chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym partnerom, którzy umożliwili nam osiągnięcie sukcesu.” – mówi Adam Krużyński Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Obchody 15 rocznicy powstania firmy Nice Polska zorganizowano w Rybniku, gdzie aż 500 zaproszonych gości mogło bawić się w specjalnie zorganizowanym ogródku. Wśród gości, oprócz partnerów handlowych firmy oraz przedstawicieli mediów, nie zabrakło też użytkowników produktów Nice Polska, którzy wzięli udział w jubileuszowej promocji, zorganizowanej w wybranych punktach sieci sprzedaży w Polsce. Dodatkowo, obchody rocznicy zbiegły się również z jedynym w tym roku w Polsce występem Bryana Adamsa. Firma Nice Polska, jako jeden ze sponsorów tego wydarzenia, dała swoim gościom możliwość zabawy w specjalnie wydzielonych sektorach, gdzie mogli oni świętować obchody przy piosenkach tego światowej klasy artysty. Podczas występu firma Nice Polska przygotowała specjalną, urodzinową niespodziankę – w niebo zostało wypuszczonych 1200 niebieskich i białych baloników, a publiczność została obsypana mieniącym się w promieniach słońca konfetti. Natomiast nad głowami, widzowie mogli zobaczyć awionetkę z bannerem, która krążąc nad stadionem przypominała o rocznicy firmy Nice Polska.

Jednak działalność Nice Polska nie skupia się tylko i wyłącznie na automatyce. Od wielu lat firma angażuje się w rozwój polskiego żużla– zarówno jako główny sponsor żużlowej reprezentacji Polski, jak i poprzez aktywne wspieranie wielu wydarzeń związanych z tym sportem.

źródło/autor: FlyPR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu