MAT współpracuje z Yamaha Motor Polska

MAT – agencja marketingu zintegrowanego, należąca do Grupy ADV – w ramach stałej obsługi marki Yamaha Motor Polska w social mediach, przygotowała kreację i zrealizowała viralową akcję promującą Platinum Yamaha Street Experience. Spot – zamieszczony na prowadzonym przez agencję Funpage Yamahy na Facebook’u – obejrzało blisko 3 tys. osób.

Impreza na słynnym Torze w Poznaniu – zorganizowana w dniach 13-14 czerwca przez Platinum Orlen Oil oraz Yamaha Motor Polska – była doskonałą okazją dla motocyklistów, by bezpłatnie wjechać na profesjonalny tor wyścigowy. Dwustu wielbicieli jednośladów – którzy jako pierwsi zgłosili się do dealerów Yamachy – miało szansę podnieść swoje umiejętności u boku zawodników, którzy brali udział w motocyklowych mistrzostwach Polski: Adama Badziaka, Adriana Paska oraz Mateusza Korobacza.

Kampania viralowa dla Yamaha Motor Polska zrealizowana przez agencje MAT była jednym z wielu projektów internetowych, przeprowadzonych przez spółkę z Grupy ADV w tym roku.

Film promujący wydarzenie Platinum Yamaha Street Experience można zobaczyć na http://www.youtube.com/watch?v=oewVSvOr2QM

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu