LogosTour z nową stroną internetową

W czerwcu ruszyła nowa witryna internetowa Biura Turystyki ZNP LogosTour. Strona www.logostour.pl nie tylko zyskała nową, przejrzystą i elegancką szatę graficzną, ale została także wzbogacona o nowe funkcjonalności, przede wszystkim sprzedaż wycieczek online.

Sprzedaż online umożliwia rezerwację i zakup wybranej imprezy turystycznej w prosty i przyjazny dla użytkownika sposób. Po wybraniu wycieczki, system przeprowadza klienta przez kolejne etapy rezerwacji, akceptacji warunków uczestnictwa aż do bezpiecznej strony płatności eCard S.A. Potwierdzeniem rezerwacji i zakupu są wiadomości wysyłane automatycznie z systemu. Dodatkowo turysta otrzymuje skan podpisanej przez LogosTour umowy. Użytkownicy mają do wyboru kilka bezpiecznych sposobów realizacji płatności: kartą płatniczą, ePrzelewem lub Przelewem Półautomatycznym. „Prace nad stroną trwały kilka miesięcy. Chcieliśmy, by nowa strona internetowa była przyjazna i atrakcyjna dla wielbiciela podróży. Priorytetem było jednak bezpieczeństwo danych naszych użytkowników. Dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, by sprzedaż online łączyła w sobie prostotę obsługi oraz najwyższe standardy bezpieczeństwa przepływu gotówki i ochrony danych osobowych.” – podkreśla Teresa Górecka, Prezes Biura Turystyki ZNP LogosTour.

Witryna zyskała też całkiem nową szatę graficzną. Strona główna przyciąga eleganckim szarym tłem, na którym wyeksponowane są pełne kolorów zdjęcia z podróży zorganizowanych przez LogosTour. Każdemu z siedmiu kontynentów, które można odwiedzić z LogosTour, dedykowana jest osobna zakładka. Zakładki różnią się nie tylko szatą graficzną, ale też muzyką tła inspirowaną specyfiką poszczególnych kontynentów.

Nowa strona Biura Turystyki ZNP zawiera również wygodną wyszukiwarkę, za pomocą której można szybko wyszukać pożądaną destynację według daty wyjazdu. Każda wycieczka z oferty LogosTour została też przystępnie i wyczerpująco opisana.

Uwagę użytkownika strony przyciąga także blog podróżników redagowany przez doświadczonych globtroterów. „Zamierzamy stale rozwijać tę zakładkę. Chcemy, aby wypełniły ją autentyczne wrażenia i wspomnienia z podróży.” – mówi prezes LogosTour. „Jest dla nas ważne, by strona nie tylko informowała o aktualnej ofercie, ale także skupiała wokół siebie prawdziwych pasjonatów podróży” – dodaje.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu