„Dachy pełne energii” – marka BRAAS rusza z akcją społeczną w trasę z RMF FM

Już 25 czerwca, w Ustroniu Morskim, rozpoczyna się pierwszy z dziesięciu koncertów trasy RMF FM „Muzyka najlepsza pod słońcem”. Jednym ze stałych punktów programu będą akcje społeczne „Dachy pełne energii” zainicjowane przez markę BRAAS. 10 miast rywalizować będzie ze sobą o zebranie jak największej ilości punktów energii, które przełożą się na bezpłatny remont wybranego dachu obiektu użyteczności publicznej.„Dachy pełne energii” jest akcją, która ma za zadanie integrację  społeczności lokalnej wokół szczytnej idei oraz rywalizację z innymi miastami w duchu dobrej zabawy. To również okazja do edukacji ekologicznej. – Ekologia jest coraz lepiej rozumiana i popularna. Ludzie coraz częściej korzystają z alternatywnych źródeł energii. Chcemy promować ten kierunek i pokazywać, że to nie tylko sprawa domowych oszczędności, ale również sprawa społeczności lokalnych – mówi Grzegorz Barycki, Dyrektor Marketingu firmy Monier, do której należy marka Braas.

W ramach akcji w 10 miastach stanie namiot – strefa pełna energii, w której odwiedzający będą mogli zobaczyć całą gamę produktów i akcesoriów powiązanych z ekologicznym pozyskiwaniem energii. Przekonają się także, ile można jej wyprodukować korzystając z ustawionych w namiocie urządzeń  np. orbitreka, wiosła, darts, wii, exbox kinet. Po każdym pikniku punkty danego miasta będą zliczane, zapisywane, a na końcu porównywane z resztą rywalizujących miast. Po oficjalnym ogłoszeniu wyniku firma BRAAS w 2012 roku dostarczy na wybrany dach dachówki i akcesoria, a firma dekarska rekomendowana przez Braasa (program SUPERDEKARZ), a związana z danym regionem, wspomoże wymianę dachu.

Podczas wakacji na koncertach gwiazd zaproszonych przez radio RMF FM będzie się bawić 10 miast: Ustronie Morskie, Szczecinek, Gliwice, Krynica Morska, Grudziądz, Krosno, Kołobrzeg, Zakopane, Elbląg i Częstochowa.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu