Wybraliśmy kolor Mostu Średnicowego

Od 13 maja do 10 czerwca użytkownicy Facebooka głosowali na kolor Mostu Średnicowego, jedynego mostu kolejowego, którym będziemy jeździli na Stadion Narodowy. Aplikacja konkursowa www.maznijmnie.pl na Facebooku została przygotowana przez agencję 180heartbeats.Interaktywne video prezentowało przelot wokół mostu. W czasie trwania filmu można było zmieniać jego kolor, żeby sprawdzić, który najbardziej nam się podoba i oddać głos na wybrany. Codziennie jedna osoba wygrywała zestaw kibica na UEFA EURO 2012™. Spośród sześciu kolorów największą popularnością cieszył się czerwony i od września właśnie tak most zostanie pomalowany.

Koncepcję konkursu i aplikacji opracowała agencja 180heartbeats. Aplikacja była częścią szerszych działań promocyjnych organizowanych przez miasto stołeczne Warszawa wraz ze sponsorami globalnymi UEFA oraz PKP Polskie Koleje Państwowe. Za przygotowanie i realizację działań odpowiedzialna jest Agencja Kreatywna HOLO FX.

źródło/autor: 180heartbeats

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu