TBWA\PR dla spółki Euro Poznań 2012

Agencja TBWA\PR rozpoczęła współpracę ze spółką Euro Poznań 2012, odpowiedzialną za przygotowania Stadionu Miejskiego w Poznaniu do Mistrzostw UEFA EURO 2012. Stadion jest jedną z czterech polskich aren, na których odbędą się turniejowe mecze.

1 czerwca br. agencja TBWA\PR rozpoczęła współpracę ze spółką Euro Poznań 2012, której głównym zadaniem jest koordynacja modernizacji Stadionu Miejskiego w Poznaniu, w celu jak najlepszego przygotowania tego obiektu do meczów fazy grupowej UEFA EURO 2012 oraz funkcjonowania w przyszłości. Aktualnie poznańska arena jest jedynym w Polsce gotowym obiektem piłkarskim na zbliżające się mistrzostwa. Obiekt jest już w bieżącym użytkowaniu, odbywają się na nim wydarzenia sportowe i kulturalne.

Do zadań TBWA\PR należy przygotowanie i realizacja strategii wizerunkowej Stadionu Miejskiego w Poznaniu oraz spółki Euro Poznań 2012, doradztwo w zakresie media relations, prowadzenie bieżących działań z mediami oraz komunikowanie wydarzeń mających miejsce na stadionie. Umowa została zawarta na okres 5 miesięcy. Wybór agencji nastąpił w drodze konkursu ofert.

„W konkursie porównaliśmy oferty złożone przez 4 agencje – jedną poznańską i trzy ze Stolicy. Ważne było dotychczasowe doświadczenie, kreatywność i bieżące zaangażowanie agencji. Zwyciężyła TBWA\PR”. – mówi Joanna Janowicz Strzyżewska, Rzecznik Prasowy EURO Poznań 2012.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu