Pierwsza w Polsce wirtualna kolektura zmienia właściciela

Notowana na rynku NewConnect spółka IN POINT S.A. przejęła 100 proc. udziałów w spółce Power2 Success, a wraz z nią portal Globlotto.pl, pierwszą wirtualną kolekturę lotto dostępna w polskim Internecie. Stroną sprzedającą jest EMTRID S.A. Wartość transakcji to 0,5 mln zł.

Globlotto.pl to innowacyjna platforma internetowa, oferująca zakup losów 4 loterii: polskiego Lotto i Mini Lotto, brytyjskiej National Lottery oraz europejskiej Euro Millions. Globlotto.pl rozpoczął działalność w marcu 2011, udostępniając trzy wersje językowe: angielską, polską i czeską, Według danych Totalizatora Sportowego, w gry liczbowe i loterie gra ponad 16 milionów Polaków (tj. ponad 53 % mieszkańców kraju w wieku 16 lat i więcej). W przyszłości za pośrednictwem Globlotto.pl będą dostępne również kupony takich cieszących się ogromnym zainteresowaniem loterii jak amerykańskie Powerball i Megamillions czy włoska Supernalotto.

Globlotto działa obecnie w trzech wersjach językowych tj. polskiej, czeskiej i brytyjskiej. – Niedawno w Czechach zbankrutowała loteria narodowa więc możemy z łatwością wejść na ten rynek. Znamy realia, jesteśmy obecni tam z innymi projektami. Mamy nadzieję szybko wypełnić lukę, jaka pojawiła się na tym rynku – deklaruje Kamil Kuchta, Prezes Zarządu IN POINT S.A. – Będziemy też oczywiście budować ruch na polskiej wersji portalu. Już obserwujemy, że jego użytkownicy, choć jeszcze nieliczni, wydają kwoty powyżej przeciętnych dla transakcji internetowych. Bardzo wierzymy w dochodowość tego projektu, ponieważ wiemy, jak skutecznie konwertować użytkowników w ramach różnych portali – uważa Kamil Kuchta.

Spółka IN POINT S.A. jest właścicielem pierwszego w Polsce portalu aukcji typu „all pay”, Podbij.pl, oraz Fezi.pl, serwisu zakupów grupowych. Na początku czerwca IN POINT przejął Locitech SA, łódzką spółkę rozwijającą platformę geolokalizacji GOPLACES. – Ta technologia pozwoli na uruchomienie pierwszej platformy marketingowo – promocyjnej opartej na geolokalizacji i znacząco odróżni nasza ofertę od konkurencji – zapowiada Kamil Kuchta.

– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju grupy kapitałowej, przedstawioną w dokumencie informacyjnym – podkreśla Władysław Sędzielski, Wiceprezes Zarządu IN POINT S.A. – Celem IN POINT SA jest budowa jeszcze w tym roku grupy łączącej najbardziej innowacyjne i perspektywiczne projekty e-commerce – mówi Sędzielski.

IN POINT SA zadebiutowała na rynku New Connect 18 maja 2011 roku. Strategicznym udziałowcem spółki jest LST CAPITAL S.A.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu