PanMedia Western zaplanowało promocję otwarcia wrocławskiego Decathlona

Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla najnowszej kampanii Decathlonu, która promuje nowy sklep tej sportowej sieci we wrocławskim Centrum Handlowym Korona. Otwarcie tego drugiego wrocławskiego Decathlona odbędzie się już 21 czerwca. Pierwszy tamtejszy sklep Sieci, otwarty w 2004 roku, znajduje się na Bielanach.

Do komunikacji otwarcia nowego sklepu zostaną wykorzystane lokalne media: prasa i radio oraz  emisje w radiowęźle na terenie CH Korona.

Oprócz standardowego outdooru ( mix tablic 5×2 i 6×3) w komunikacji outdoroowej wykorzystane będą również działania reklamowe w autobusach miejskich.

Działania online obejmują  kampanię zasięgowa w lokalnych serwisach (miastowrocław.pl, mmwrocław.pl, gazetawrocławska.pl, wrocław.naszemiasto.pl) oraz geotargetowanych na Wrocław portalach interia i gazeta.pl. Uzupełniają i wspierają kampanię działania w wyszukiwarce Google.

Kreację prasową i internetową przygotowała agencja reklamowa Garmont, kreację i produkcję spotów radiowych stworzyło studio produkcyjne Eurozet. Akcja promująca otwarcie drugiego wrocławskiego Decathlona potrwa do 1 lipca.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu