Nowy serwis internetowy BS w Brodnicy

Bank Spółdzielczy w Brodnicy wdrożył nowy serwis internetowy. Projekt opracowała spółka SUPERMEDIA Interactive przy współpracy departamentu informatyki BS w Brodnicy.Projekt obejmował analizę dotychczasowej prezentacji banku w Internecie, opracowanie nowej struktury i grafiki oraz wdrożenie autorskiego systemu zarządzania treścią – Content Manager 3.0. Nowa struktura strony pozwoliła na znaczącą poprawę jej funkcjonalności. Treści zostały uporządkowane i pogrupowane tak, by poruszanie się po serwisie było intuicyjne. Już na poziomie strony głównej wydzielono zakładki, pozwalające na uwypuklenie oferty dla trzech podstawowych grup klientów BS w Brodnicy: osób prywatnych, firm i instytucji oraz rolnictwa. Najważniejsze treści udostępniono w zakładce na skróty. Na stronę główną trafiły także aktualności, wyszukiwarka placówek oraz informacje o kursach walut. Wprowadzona została wyszukiwarka treści, ułatwiająca poruszanie się po serwisie. Wyeksponowano również panel logowania do bankowości elektronicznej.

Całkowicie zmieniona została szata graficzna serwisu. Wprowadzono jasny, przejrzysty układ, z dużą ilością światła i stonowanymi elementami graficznymi, charakterystyczny dla branży finansowej. W serwisie wyeksponowano odświeżone logo banku, kolory firmowe oraz hasło prezentujące wartości związane z marką: pewność, jakość, bezpieczeństwo.

Nowa strona jest znacznie czytelniejsza i prostsza w obsłudze. Dzięki dostosowaniu się do nowych trendów prezentacji w Internecie, strona pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku banku jako placówki nowoczesnej, wiarygodnej i profesjonalnej.

Nowy projekt strony został opracowany i wdrożony przez firmę SUPERMEDIA Interactive, przy współpracy departamentu informatyki BS w Brodnicy, który brał udział w opracowaniu koncepcji nowego serwisu. SMI pozyskała klienta dzięki wygranemu przetargowi. Serwis dostępny jest pod adresem: Bsbrodnica.pl.

źródło/autor: SUPERMEDIA Interactive

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu