Iweii.com wdraża usługę hotdeals

Iweii.com – spółka z Grupy ADV, działająca w obszarze marketingu afiliacyjnego, zarządzająca platformą „poznajomosci.pl” – wdraża nową, bezpłatną usługę hotdeals. Tym samym Iweii.com wchodzi w dynamicznie rozwijającą się w Polsce branżę m-couponing’u. Celem spółki jest zwiększenie tempa rozwoju niestandardowych serwisów sprzedażowych, w tym promocja i aktywna sprzedaż nowych usług oraz rozszerzenie portfolio innowacyjnych rozwiązań, dedykowanych sektorowi e-commerce oraz m-commerce.M-couponing to opcja zakupów z wykorzystywaniem bezpłatnych kuponów rabatowych realizowanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Rozwiązanie to cieszy się dużą popularnością za granicą. W Polsce sektor ten jest jeszcze w fazie rozwoju, jednak – jak wskazują analizy rynkowe – ma on duży potencjał wzrostu. Szacuje się, że Polacy wydają na zakupy realizowane w systemie grupowym około 50 mln zł miesięcznie. Tym samym Iweii.com – dzięki przejęciu spółki Walkin.pl Sp. z o.o., właściciela platformy hotdeals.pl – wchodzi w nowy, bardzo perspektywiczny obszar rynku.

Jak zapowiada Wojciech Kąkol, prezes zarządu Iweii.com oraz twórca platformy hotdeals.pl: „Przewagą rynkową Iweii.com w sektorze e-commerce jest komplementarność nowo wdrażanej usługi hotdeals z zarządzanym przez spółkę portalem afiliacyjnym „poznajomosci.pl”. Iweii.com – wykorzystując efekt synergii wynikający z potencjału sprzedażowo-marketingowego obu platform – dodatkowo wzmocni swoją konkurencyjność i ugruntuje pozycję w obszarze m-commerce. Zakładamy, że do końca 2011 roku – dzięki systematycznemu rozszerzaniu zakresu i zasięgu naszych usług – zdobędziemy pozycję leadera na rynku m-couponingu, a do tego co najmniej podwoimy liczbę dotychczasowych użytkowników portalu poznajomosci.pl”.

Dostępność i funkcjonalność platformy hotdeals.pl została opracowana z myślą o osobach aktywnie spędzających czas wolny, łowcach promocyjnych ofert sprzedażowych, konsumentach korzystających z programów rabatowych czy osobach podróżujących, poszukujących ciekawych informacji turystycznych.

Użytkownicy platformy hotdeals.pl – mają nieograniczony dostęp do szeregu atrakcyjnych rabatów na produkty i usługi dostępne w najbliższej okolicy. Możliwe jest to dzięki wykorzystaniu systemu geolokalizacji, preserchingu ofert oraz ich wartościowania. Aplikacja hotdeals pozwala również na szybkie pozyskiwanie informacji o ofertach promocyjnych, aktualnych wydarzeniach, ciekawych imprezach kulturalnych czy sportowych. Za pośrednictwem platformy hotdeals.pl można także w łatwy sposób zdobywać bezpłatne bilety na promowane wydarzenia.

System hotdeals jest dużym ułatwieniem dla turystów odwiedzających Trójmiasto. Aplikacja działa w oparciu o mapy Google, dzięki czemu w łatwy i szybki sposób można znaleźć informacje nie tylko dotyczące atrakcyjnych imprez czy rabatów. Hotdeals wskazuje również lokalizację hoteli, bankomatów, całodobowych aptek, szpitali oraz innych ważnych miejsc. Hotdeals to także swoisty mobilny przewodnik dla turystów, odwiedzających Trójmiasto. Aplikacja dostępna jest – poza językiem polskim – również w wersji angielsko- oraz niemieckojęzycznej.

„Stworzony przez nas system hotdeals to przede wszystkim bezpłatna aplikacja pozwalająca użytkownikom na pozyskiwanie ciekawych informacji o wydarzeniach w okolicy czy uzyskanie atrakcyjnych rabatów. Najważniejsze jest to, że z usługą nie wiąże się żadne ryzyko ponoszenia opłat przed zrealizowaniem kuponu, jak ma to miejsce w przypadku zakupów grupowych. Hotdeals to również nowoczesne narzędzie marketingowe dla małych firm usługowych, restauracji i wszystkich podmiotów zainteresowanych pozyskiwaniem nowych klientów” – podsumowuje Wojciech Kąkol.

System hotdeals działa na każdym telefonie komórkowym jako samodzielna i bezpłatna aplikacja, możliwa do pobrania przez Android market lub jako strona mobilna: m.hotdeals.pl, uruchamiana w przeglądarce telefonu.

Wdrożeniu usługi hotdeals towarzyszy szeroko zakrojonaa akcja promocyjna, obejmująca swym zasięgiem Trójmiasto. W ramach działań reklamowo-wizerunkowych zaplanowano między innymi: kampanię internetową w lokalnych serwisach oraz na portalu Facebook.com, tablice led’owe, banery reklamujące nową usługę oraz akcję informacyjną z udziałem hostess i promotorów na terenie Gdyni, Gdańska i Sopotu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu