Aj: bez kompleksów i zbędnych kosztów. Nowa agencja na rynku

Z początkiem czerwca rozpoczęła działalność agencja aj. Firma świadczy kompleksowe usługi z zakresu PR-u i marketingu. Agencja zajmuje się obsługą firm oraz działa projektowo jako podwykonawca. Założycielkami firmy są Agnieszka Pieńczykowska i Justyna Pałys.Zakres usług nowo powstałej agencji obejmuje PR korporacyjny, produktowy, media relations, e-pr, e-marketing, komunikację wewnętrzną oraz wydarzenia specjalne. aj działa również jako podwykonawca, przyjmując pojedyncze zlecenia projektowe.

− Nasza oferta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą się wyróżnić z otoczenia konkurencyjnego i zaistnieć w sposób bardziej widoczny i kosztowo efektywny – mówi Justyna Pałys, współzałożycielka firmy. − Dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną propozycję skrojoną na miarę przy wykorzystaniu odpowiednio dobranych narzędzi komunikacji. Udowadniamy, że skuteczna komunikacja nie musi być droga – dodaje.

Pieńczykowska i Pałys zdobyły doświadczenie w branży, pracując m.in. w agencjach public relations, reklamowych i w mediach. Są absolwentkami Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w specjalizacji marketing medialny i public relations. Obie przygotowują również prace doktorskie z zakresu komunikacji społecznej.

źródło/autor: ajkomunikacja

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu