Agencja Partner ASM poszerza obsługę koncernu Princes Foods o merchandising mobilny

Princes Foods to koncern o brytyjskim rodowodzie. Firma została założona w 1880 r. w Liverpoolu. Od 1960 r. działa także w Europie kontynentalnej, za pośrednictwem biura znajdującego się w Holandii. Dostarcza produkty do 25 krajów europejskich. Grupa specjalizuje się w dystrybucji produktów spożywczych najlepszych marek oraz produkcji spożywczej pod markami własnymi. W Polsce firma dystrybuuje m.in. konserwy rybne pod marką Princes, produkty kuchni włoskiej marki Napolina oraz Olej Wielkopolski. Firma oferuje również produkty marek własnych w kategoriach: konserwy rybne, owocowe i warzywne, makarony i oleje.– Współpraca Partner ASM i Princes Foods rozpoczęła się w 2008 roku. Na chwilę obecną działania nasze koncentrują się na trzech sieciach handlowych: Kaufland, Auchan i Tesco. Planowane jest uruchomienie serwisu u kolejnych klientów. Działania z zakresu merchandisingu standardowego obejmują wszystkie produkty markowe z portfolio firmy, jednak w związku z dynamicznym rozwojem Princes Foods i zwiększeniem jej potrzeb w zakresie merchandisingu, wprowadzamy dodatkowo projekt merchandisingu mobilnego – mówi Tomek Guz, Senior Sales Manager w Princes Polska.

W ramach nowej usługi Partner ASM zapewni Princes Foods zespoły dedykowanych „mobilnych merchandiserów”, dbających o sugerowane na bieżąco przez klienta punkty sprzedaży. Ich zadaniem jest budowanie trwałych relacji z kierownikami sieci handlowych i efektywna praca nad rozwojem pozycji firmy w Polsce.

Do obowiązków merchandisera mobilnego należą  m.in. regularne odwiedziny we wszystkich punktach handlowych zgodnie z harmonogramem; stały kontakt z kierownictwem hali; analiza ekspozycji pod względem miejsca, jakości i wielkości powierzchni przeznaczonej dla produktów Princes Foods; wprowadzenie i utrzymanie standardów ekspozycji właściwych dla danej hali itp.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu