Adv.pl testuje 3D mapping

Agencja interaktywna Adv.pl z Grupy ADV po dwóch latach pomyślnego wdrażania strategii opartych na technologii Augmented Reality wchodzi w nowy obszar – 3D mapping.Pierwszy, eksperymentalny projekt agencji wykonany w 3D mappingu to gra „Neon Tanks”, w której dwóch graczy w wirtualnym labiryncie strzela do siebie neonowymi pociskami. Plansza gry wyświetlana jest na specjalnie przygotowanej ścianie, do której uprzednio przymocowano styrodurowe sześciany. Obraz z rzutnika nadaje sześcianom formę 3D i jest odpowiednio oprogramowany. Sama gra została przygotowana w Unity 3D – technologii, która już teraz zaczyna konkurować z popularnym Flashem.

Eksperyment Adv.pl to połączenie dwóch nowych obszarów, w których agencja dotychczas nie rozwijała swoich kompetencji: 3D mapping oraz gaming. Do nowej technologii podchodzi jednak w niestandardowy sposób. Dotychczas 3D mapping wiązał się głównie ze spektakularnymi pokazami animacji na budynkach. Adv.pl wprowadza element interakcji z odbiorcą. Przykładem jest właśnie gra „Neon Tanks” (http://www.youtube.com/user/AdvplTV#p/a/u/0/RqOBHMTxRUY).

źródło/autor: Adv.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu