„Spróbuj mnie!” – w KFC znów odważnie i zmysłowo

Wraz z najnowszą kampanią telewizyjną i kinową do menu restauracji KFC wkracza nowa gwiazda – PINA COLADA! To kolejna propozycja wśród oryginalnych napojów lodowych KRUSHERS.

1 Decoy, FireFly Creation, KFC, KRUSHERS, Marta Skrzypczak, OMD Media Directions, Red8 Advertising, Solski Burson-MarstellerSmak kojarzony z wakacyjnym relaksem i orzeźwieniem uzupełni pozostałe kompozycje popularnych KRUSHERÓW – truskawkowy, Cafe Latte i Kit Kat.

„Lodowe napoje KRUSHERS to nasze wielkie odkrycie ubiegłego roku – sprawdziły się znakomicie jako zupełna nowość na rynku.” – wspomina Marta Skrzypczak, Jr Brand Manager marki KFC. „Zachęciło to nas do dalszych poszukiwań ciekawych kompozycji smakowych, stąd nowy, wakacyjny smak Pina Colada i… kolejny sukces. Już od pierwszych dni po wprowadzeniu do naszego menu nowy Krusher cieszy się ogromną popularnością.”

KRUSHERS to orzeźwiające napoje na bazie mieszanki lodowej z unikalnymi kawałkami w środku, dostępne w ofercie w czterech różnych smakach:

  • Pina Colada – z wiórkami kokosowymi i syropem Pina Colada
  • Truskawkowym – z sosem truskawkowym i chrupiącymi kawałkami ciasteczek waniliowych
  • Kit Kat – z sosem czekoladowym i pokruszonymi kawałkami wafelka Kit Kat
  • Cafe Latte – pobudzający, z kawą Espresso i kawałkami ciasteczek waniliowych.

KRUSHERS dostępne są we wszystkich restauracjach KFC na terenie Polski w przystępnej cenie 3,99 zł za 180 ml oraz 6,99 zł za 330 ml.

Wprowadzenie nowej oferty wspiera dynamiczny, odważny i zmysłowy spot reklamowy, emitowany na antenie największych stacji telewizyjnych oraz w sieci kin Cinema City i Helios w całej Polsce, a także kampania outdoorowa (citylights).

Do charakteru spotu reklamowego nawiązują działania prowadzone na fan page’u marki KFC, wykorzystujące m.in. „Test przyjemności” dostępny na stronie www marki – zabawę polegającą na komponowaniu własnego Krushera i jednoczesnym uwodzeniu wirtualnej partnerki/partnera. Nagrodą dla osób, które właściwie dobiorą składniki napoju, jest e-kupon na napój Krusher.

30”, 15” i 5” spoty promujące nową ofertę KRUSHERS wyświetlane są od 10 czerwca na antenach stacji telewizyjnych: Polsat, TVN ,TVN Package, Discovery Package, Polsat Package oraz AtMedia. Kampania w sieci kin Cinema City i Helios rozpocznie się 24 czerwca, towarzyszyć jej będą akcje ambientowe w kinach.

Autorem adaptacji reklamy telewizyjnej jest agencja Red8 Advertising. Stronę Internetową dedykowaną promocji www.krushers.kfc.pl/ przygotowała agencja FireFly Creation, natomiast materiały POS – wrocławska agencja reklamowa Decoy. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR, w tym akcja konkursowa organizowana we współpracy z lokalnymi stacjami radiowymi, prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Szczegółowe informacje na temat oferty dostępne są na stronie www.kfc.pl oraz na fan page’u www.facebook.com/kfcpolska.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu