Jet Line partnerem Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa

Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, jest partnerem wspierającym tegorocznej kampanii społecznej, promującej Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa pod hasłem “Weekend bez ofiar” pod honorowym patronatem Ministra Infrastruktury.W akcji weźmie udział kilkanaście wielkoformatowych powierzchni Motorway 12x4m, na których do końca czerwca będą prezentowane plakaty promujące „Weekend bez ofiar”. Dodatkowo, w weekend 24-26 czerwca, na który zaplanowano najwięcej imprez towarzyszących kampanii, w warszawskiej odsłonie udział wezmą MobiJety z plakatami 6x3m.

– Nasze nośniki, zwłaszcza powierzchnie ogólnopolskiej sieci Motorway 12x4m, są dedykowane kierowcom, a mówiąc szerzej – wszystkim podróżującym po polskich drogach, czy to służbowo czy prywatnie. Jest więc dla nas oczywiste, że włączamy się w akcje promujące bezpieczne i odpowiedzialne zachowania na drogach – mówi Michał Ciundziewicki, Prezes Zarządu Jet Line Sp. z o.o.

Organizatorem Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa „Weekend bez Ofiar“ jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad a także instytucje partnerskie: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Ministerstwo Zdrowia, Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Komenda Główna Policji, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe oraz Główny Inspektorat Transportu Drogowego.

źródło/autor: Jet Line

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu