Czas na lato, czas na lody

Za co kochamy lato? Za to, że co roku przynosi nam wiele nowych doznań. Podczas wakacyjnych podróży odwiedzamy nowe miejsca. Latem poznajemy nowych ludzi, chłoniemy nowe zapachy i smaki. A wśród nich dwie lodowe nowości Nestlé!

Tego lata szykujcie się na wyjątkowe, nowe doznania, ponieważ na półki sklepowe trafił niezwykły, zaskakujący, pierwszy w Polsce lód do obierania Nestlé PIRULO BANAN. Ponadto dla miłośników batona LION mamy jego lodową wersję w postaci nowego rożka LION.

Czy banan może smakować jak mandarynka? Tak! Teraz niemożliwe jest możliwe za sprawą innowacyjnego, jedynego takiego w Polsce loda na patyku Nestlé PIRULO BANAN. Czegoś takiego jeszcze nie było – tego loda można obrać jak prawdziwego banana i zjeść w całości razem z pyszną skórką! Do tego PIRULO BANAN zaskakuje swoim smakiem. Jego żelowa skórka smakuje jak soczysta mandarynka, a pod nią kryją się wyśmienite, delikatne lody waniliowe.

Ku uciesze rodziców, żelowa polewa nie kapie i nie brudzi podczas obierania. To sprawia, że PIRULO BANAN jest doskonałą lodową przekąską dla dzieci. Nasze pociechy kochają lody, a gdy raz spróbują nowego PIRULO BANAN, nie będą mogły doczekać się kolejnych porcji. „Jako firma kreująca nowe trendy na rynku, stworzyliśmy produkt oryginalny, innowacyjny, który nie tylko wyśmienicie smakuje, ale także dostarcza dobrej zabawy” – mówi Paulina Zielińska, Junior Product Manager w Dziale Lodów Nestlé Polska. Z nowym lodem PIRULO BANAN górskie szlaki, piaszczyste plaże, zielone parki i wakacyjne deptaki choć na chwilę zmienią się w magiczną bananowo-mandarynkową dżunglę.

Lato w pełni, słońce praży i marzysz o chłodzącej dawce energii? Nic prostszego – sięgnij po rożka LION. Znana i lubiana w świecie słodyczy marka od teraz dostępna w lodowej wersji. Rożek LION to prawdziwa uczta dla miłośników zmrożonych deserów. Karmelowe aksamitne lody, oblane mleczną czekoladą posypaną chrupiącymi płatkami ryżowymi to idealne rozwiązanie na upał i związany z nim nagły spadek energii. „Rożki Nestlé to najbardziej lubiane i najczęściej wybierane rożki przez Polaków. Liczymy, że również LION spotka się z takim samym uznaniem konsumentów, jak wszystkie nasze lody z tej kategorii” – mówi Agnieszka Cisło, Senior Product Manager w Dziale Lodów Nestlé Polska.Zgodnie z przyjętą strategią Nutrition Health and Wellness Nestlé dba o prawidłowe odżywianie swoich konsumentów. Staramy się uświadamiać, że w dobrze zbilansowanej diecie jest miejsce także na słodkie przekąski. Ważne, by być świadomym ile taka przekąska dostarcza kalorii oraz wartości odżywczych. Prawidłowe odżywianie zaczyna się już przy półce sklepowej, dlatego Nestlé zachęca do uważnego czytania etykiet i dostarcza wszelkich informacji niezbędnych do skomponowania dobrze zbilansowanego menu. W tym celu na opakowaniach lodowych nowości Nestlé znalazł się KOMPAS ŻYWNIENIOWY, który informuje o wartości odżywczej i energetycznej lodów. Dodatkowo wskaźnik GDA informuje, ile procent wskazanego dziennego zapotrzebowania na składniki odżywcze pokrywa jedna porcja produktu. Dzięki tym informacjom będzie można łatwo wkomponować lody w prawidłowo zbilansowane, pyszne, letnie menu.

Informacje marketingowe PIRULO BANAN

  • Czas trwania kampanii w mediach: maj – lipiec 2011
  • Media: TV, prasa, internet
  • Agencja odpowiedzialna za kampanię telewizyjną: Publicis i AtMedia
  • Agencja odpowiedzialna za kampanię prasową: AtMedia
  • Agencja odpowiedzialna za kampanię internetową: AtMedia
  • Zakup mediów: Mediaedge;CIA
  • Agencja odpowiedzialna za projekt opakowań: 4 All

Informacje handlowe PIRULO BANAN:

  • Sugerowana cena produktu 45 ml: 1,50 PLN
  • Waga brutto kartonu wysyłkowego: 1887 g
  • Liczba sztuk w kartonie: 36
  • Liczba warstw na palecie: 14
  • Liczba kartonów wysyłkowych na palecie: 224
  • Wymiary opakowania jednostkowego (wysokość x szerokość x długość mm): 32x32x175

 

Informacje marketingowe rożek LION

Wsparcie POS

  • Agencja odpowiedzialna za przygotowanie POS: 3M
  • Agencja odpowiedzialna za projekt opakowań: 4 All

Informacje handlowe rożek LION:

  • Sugerowana cena produktu 120 ml: 3,20 PLN
  • Waga brutto kartonu wysyłkowego: 2060 g
  • Liczba sztuk w kartonie: 24
  • Liczba warstw na palecie: 9
  • Liczba kartonów wysyłkowych na palecie: 162
  • Wymiary opakowania jednostkowego: stożek średnica 64 mm, długość 172 mm

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu