TIME niestandardowo dla Lotto

Pracowania Kreatywna TIME 100 % opracowała koncepcję niestandardowej obecności Lotto w konkursie „Wielkie Wakacjobranie”. Działania obejmują obecność na antenie Radia Eska, Facebooku oraz w serwisie FabrykaMuzy.pl.

Lotto jest partnerem wakacyjnego konkursu Radia Eska „Wielkie Wakacjobranie”. Pracowania Kreatywna TIME 100 % zadbała o niestandardową obecność partnera akcji w komunikacji antenowej i internetowej. Została ona zaplanowana tak, aby była spójna z komunikacją marki Lotto i tworzyła dla niej odpowiedni kontekst.

W serwisie Fabrykamuzy.pl uruchomiony został dedykowany kanał tematyczny „Wielkie Wakacjogranie”, wykorzystujący elementy brandingu partnera oraz key visual akcji i prezentujący największe wakacyjne hity. Stworzona została również aplikacja „Wakacyjny Lottomat”, osadzona na Facebooku, w profilu Radia Eska. Aplikacja pomaga użytkownikom w odkryciu, jakie wakacje są dla nich przeznaczone. W ciągu dwóch tygodni trwania akcji, z aplikacji skorzystało blisko 11 700 osób.

Za opracowanie koncepcji akcji i koordynację projektu odpowiadała Pracowania Kreatywna TIME 100%, działająca w strukturach Biura Reklamy TIME SA i zajmująca się tworzeniem i realizacją projektów sponsorskich stacji radiowych, należących do portfolio Grupy. Aplikację „Wakacyjny Lottomat” przygotował zespół AdAction. Promocja w ramach konkursu Eski jest częścią szerszej akcji promocyjnej Lotto.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu