Konkurs Drużyna Plannera

Popularny i bezpłatny kalendarz studencki – Planner Akademicki – na początku października 2011 trafi do rąk studentów uczelni z czołowych miast akademickich. Każdy kto jest studentem uczelni objętej dystrybucją, ma szansę na otrzymanie swojego bezpłatnego egzemplarza.

Akcje kolportażu przeprowadzane są co roku przez organizacje studenckie. Tym razem podmioty zaangażowane w dystrybucję wezmą udział w konkursie: „Drużyna Plannera”, w którym do wygrania jest suma 1.500 złotych. Dodatkowo każda organizacja zaangażowana w kolportaż, otrzyma możliwości promowania siebie na uczelni oraz gratisową powierzchnię w Plannerze Akademickim. Drużyny mogą zgłaszać się do wydawnictwa Musmedia (planner@musmedia.pl) do dnia  8 lipca 2011. Szczegóły znajdują się na www.musmedia.pl

Organizacje studenckie chętnie podejmują współpracę z wydawcą Plannera Akademickiego w zakresie dystrybucji, gdyż daje im to wiele korzyści związanych z własną promocją wśród studentów. Polega ona np. na przyjmowaniu nowych członków do swoich struktur, wspierania przeprowadzanych akacji, gdzie Planner jest dodatkową zachętą – pożytecznym gadżetem przyciągającym młodzież. Przykładem wykorzystania Plannera Akademickiego mogą być akcje oddawania krwi przez studentów, tzw. Wampiriady, gdzie każdy wolontariusz oddający krew otrzymywał gratisowy Planner Akademicki. Początek roku akademickiego sprzyja takim akcjom. W tym czasie odbywają się wydarzenia integracyjne przeprowadzane właśnie przez organizacje studenckie. Planner był atrakcją niejednych „otrzęsin”.

Planner Akademicki ukazuje się od 1995 roku i już wiele pokoleń studentów planowało swój czas trzymając go w ręku. W październiku 2011 Planner trafi do rąk studentów Warszawy, Krakowa, Łodzi i Katowic. Niektóre z uczelni będą mieć swoje wersje dedykowane. Te są szczególnie lubiane przez studentów, gdyż oprócz kalendarium, zawierają praktyczne informacje o własnej uczelni. Planner Akademicki trafia do studentów bezpłatnie dzięki sponsorom-reklamodawcom, wywodzącym się z wielu branż. Ich wspólnym mianownikiem jest chęć efektywnego dotarcia do przyszłych decydentów, a obecnych studentów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu