IQ Partners inwestuje w Antyweb.pl

W dniu 10 czerwca należący do grupy kapitałowej IQ Partners S.A. objął udziały w Antyweb Sp. z o.o. Nowo utworzona spółka powstała we współpracy z Grzegorzem Marczakiem, właścicielem i autorem jednego z najpopularniejszych polskich blogów technologicznych, antyweb.pl.

Wehikuł inwestycyjny IQ Partners – Ventures Hub Sp. z o.o. – objął 31,25% udziałów w kapitale zakładowym nowo utworzonej spółki Antyweb Sp. z o.o. Właściciel i autor bloga antyweb.pl, Grzegorz Marczak, poprzez wniesienie swojej działalności do spółki, stał się jednocześnie jej większościowym udziałowcem oraz Prezesem Zarządu.

Antyweb.pl jest jednym z najpopularniejszych blogów technologicznych w Polsce. Za jego pośrednictwem Grzegorz Marczak opisuje istotne wydarzenia oraz prezentuje najważniejsze nowości z polskiego i światowego internetu.

Antyweb powstał w 2006 roku jako miejsce, gdzie miałem opisywać swoje przemyślenia odnośnie nowego trendu w internecie, czyli web 2.0. Po 5 latach blog stał się jednym z popularniejszych, jeśli chodzi o tematykę startupów i nowych technologii. Obecnie antyweb.pl odwiedza ok. 150 tysięcy osób miesięcznie, a do grona czytelników należą zarówno osoby zainteresowane własnym biznesem, przedstawiciele branży (agencje, portale itp), jak i firmy inwestujące w młode przedsiębiorstwa. Dzięki inwestycji IQ Partners mam dziś szansę na szybką realizację swoich dotychczasowych planów, które dotyczą rozbudowy bloga o nowych edytorów i tym samym o nową tematykę. Pozyskane pieniądze pozwolą też na stworzenie efektywnej oferty reklamowej i czegoś na kształt działu sprzedaży. – podsumowuje Grzegorz Marczak, autor bloga antyweb.pl, Prezes Zarządu Antyweb Sp. z o.o.

Antyweb Sp. z o.o. skupiać się będzie na działalności związanej z blogosferą i rozwijać będzie przedsięwzięcia o podobnym charakterze. Sam blog antyweb.pl poszerzony zostanie o tematykę związaną z branżą mobilną oraz pojawią się w nim nowe działy.

Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z Grzegorzem Marczakiem, którego blog stał się znaną marką w polskim internecie. Bez wątpienia na całym świecie ma miejsce przesunięcie zainteresowania czytelników z prasy drukowanej na publikacje online. Myślę, że z tego powodu wszelkie dobrze prowadzone wydawnictwa online, takie jak antyweb.pl, będą również budzić coraz większe zainteresowanie reklamodawców. Z drugiej strony, chcemy tu zachować dużą ostrożność i mieć jednocześnie kontrolę nad tym, co będą oglądali czytelnicy. Chciałbym też podkreślić, że naszym celem jest zachowanie wysokiej jakości publikacji i utrzymanie tym samym wysokiej liczby aktywnych czytelników bloga. – komentuje Jarosław Obara, Prezes Zarządu Ventures Hub Sp. z o.o.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu