Atmedia wprowadza nową identyfikację wizualną

Największe polskie biuro reklamy mediów tematycznych wprowadza nowe logo. Zmianie wizualizacji towarzyszy start odświeżonej strony internetowej spółki.

Atmedia od dziś posługuje się nową identyfikacją wizualną. Spółka unowocześniła logotyp, uprościła pisownię nazwy i wprowadziła nowe firmowe barwy. Dotychczasowym brandingiem Atmedia posługiwało się od 1998 r., czyli od momentu powstania.

– Od 13 lat wspieramy kanały tematyczne w budowie ich pozycji na rynku reklamowym. Rośliśmy wraz z nimi, przechodząc drogę od niszowego dostawcy do roli kluczowego partnera reklamodawców. Czas intensywnego wzrostu, jakościowego i ilościowego rozwoju oferty podkreślamy teraz nowym logo – mówi Marcin Boroszko, CEO Atmedia Group, działającej na rynkach Polski, Czech i Węgier.

Nowa identyfikacja wyobraża wartości, które patronują Atmedia od początku istnienia – innowacyjność, niezależność, transparentność  i odwagę w przełamywaniu rynkowych schematów.  Nowe logo nawiązuje też do dynamiki segmentu kanałów tematycznych, w którym Atmedia – jako partner 54 stacji, intensywnie rozwija ofertę handlową. Spółka jest dziś już nie tylko sprzedawcą czasu reklamowego, ale także reprezentantem 24 serwisów online, w tym portali VoD. Zmiana identyfikacji wieńczy proces zmian zachodzących w Atmedia w ostatnich latach: uelastyczniania oferty, wzmocnienia zespołu brand managerów obsługujących media tematyczne oraz inwestycji w dział marketingu i badań, dzięki którym spółka poszerzyła kompetencje doradcze.

Nowy system identyfikacji wizualnej Atmedia zaprojektowała agencja brandingowa Mamastudio, wybrana w przetargu organizowanym przez Atmedia latem ub.r.

Równolegle z wdrożeniem nowej identyfikacji, Atmedia uruchamia odświeżoną stronę internetową. Witrynę cechuje nowoczesna, uporządkowana szata graficzna. Wzbogacono także treści dostępne na stronie. Serwis www.atmedia.pl zaprojektowała wybrana w przetargu agencja interaktywna Zjednoczenie.com.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu