Allegro wybrało Afekt

Afekt, agencja marketing services wygrała przetarg na realizację działań związanych z budową wizerunku marki Allegro – odpowiedzialnej społecznie i wspierającej ekologię, podczas tegorocznego przystanku Woodstock. Będzie to 3 wspólny Przystanek podczas ich 5-letniej współpracy.Przetarg ogłoszony przez Allegro dotyczył opracowania koncepcji, organizacji oraz realizacji działań Allegro na XVII Przystanku Woodstock z uwzględnieniem kontynuacji ubiegorocznej idei „Allegro Gra Eko”.

Tegoroczny Przystanek Woodstock, odbywający się między 4 a 6 sierpnia 2011 będzie trzecim sponsorowanym przez Allegro. Każdego roku firma angażuje się również w organizację własnych działań skierowanych bezpośrednio do uczestników. W ramach współpracy, agencja Afekt, z którą Allegro współpracuje od 2006 roku zajmie się realizacją opracowanych przez siebie działań eventowych na terenie festiwalu, m.in. (produkcja i obsługa wydarzenia, logistyka na miejscu eventu, komunikacja). Wszystkie aktywności realizują ideę „Allegro Gra Eko” oraz mają na celu rozwinięcie potencjału idei Fabryki Naturalnej Energii.

źródło/autor: Afekt

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu