Tyskie i TEQUILA\ zapewniają piwne wrażenia

„Sięgnij po piwne wrażenia!” to hasło wakacyjnej loterii przygotowanej przez markę Tyskie i agencję TEQUILA\Polska. Promocja rozpoczęła się 6 czerwca i potrwa do 31 lipca br. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej i odpowiada za realizację projektu. Loteria „Sięgnij po piwne wrażenia!” będzie miała wsparcie w prasie, TV, Internecie i w punktach sprzedaży.

Przygotowana przez nas koncepcja promocji opiera się na prostym przekazie, odwołującym się do podstawowych pragnień konsumenta piwa. Silnym bodźcem dla każdego piwosza, skłaniającym do zakupu, jest możliwość otrzymania dodatkowych litrów piwa i akcesoriów z nim związanych. Dlatego TEQUILA\ we współpracy z marką Tyskie, odczytując potrzeby konsumentów, przygotowała najbardziej piwną promocję tego lata – powiedział Przemysław Jędrowski, Creative Director w TEQUILA\.

W ramach promocji „Sięgnij po piwne wrażenia!” do wygrania jest ponad 100 tysięcy nagród z oryginalnej, piwnej kolekcji, w tym Superbar z pełnym wyposażeniem, domowy nalewak do piwa, niezbędnik piwosza z tyskimi akcesoriami, ekskluzywny skórzany portfel z otwieraczem i cooler utrzymujący naturalną temperaturę piwa. Ponadto każdy uczestnik loterii może otrzymać nagrodę gwarantowaną – barmański otwieracz.

Mechanizm promocji jest prosty. Kod z promocyjnych opakowań wysyła się SMS-em lub przez stronę www.tyskie.pl.

W ramach komunikowania loterii i nagród zostały zaprojektowane przez agencję TEQUILA\ m.in. niestandardowe materiały POS, np. ekspozytor na tacki z puszkami w postaci „Superbaru” czy naklejka na lodówkę, którą można „otworzyć” jak… lodówkę.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu