Polska Centralna bez tajemnic – zakończył się kolejny wyjazd MP Experience portalu MeetingPlanner.pl

Portal MeetingPlanner.pl z powodzeniem kontynuuje cykl warsztatów wyjazdowych MP Experience. W terminie 27-28 maja 2011 r. odbyło się kolejne wydarzenie z tego cyklu, tym razem pod hasłem – Polska Centralna.

Głównym punktem wyjazdu były szereg zaaranżowanych spotkań utrzymanych w formule MP Fast Date, którym towarzyszyła cześć dyskusyjna. Warsztaty poprzedziło uroczyste wręczenie nagród w konkursie MP Inspired, na najbardziej inspirującą informację branżową 2010 roku.

W wyjeździe wzięło udział ponad 50 uczestników – meeting plannerów oraz przedstawicieli obiektów i usług eventowych.

– Cieszymy się, że pomimo napiętych harmonogramów i gorącego okresu dla organizatorów wydarzeń, uczestnicy nie zawiedli. Dzięki utrzymującemu się zainteresowaniu, już teraz możemy mówić o kontynuacji cyklu w najbliższej przyszłości. Przed nami kolejne regiony z niezwykle interesującą i nie przez wszystkich znaną ofertą eventową. Chcemy, aby organizacja wydarzeń specjalnych, skierowanych do profesjonalistów branży spotkań wpisała się na stałe do naszego grafiku – powiedział Piotr Cieślak, Dyrektor Zarządzający Portalu MeetingPlanner.pl.

Warsztaty poprzedziło uroczyste wręczenie nagród w konkursie MP Inspired, na najbardziej inspirującą informację branżową 2010 roku. Informacje oceniali użytkownicy portalu. Wśród laureatów w kategorii Obiekt znalazła się – Kopalnia Soli Wieliczka za informację na temat podziemnej gry terenowej, Eventroom za informację dotyczącą bezprzewodowych lamp oraz d3art.pl/Kamil Dziliński za informację na temat innowacyjnego i praktycznego systemu umożliwiającego poznanie oferty artystycznej.

Głównym punktem wyjazdu MP Experience Polska Centralna były warsztaty utrzymane w formule MP Fast Date – szeregu 15-minutowych, zorganizowanych spotkań – w cztery oczy. Warsztatom towarzyszyła cześć dyskusyjna, poświęcona tematowi: Eventy i konferencje w Polsce Centralnej.

Wśród prelegentów panelu dyskusyjnego znaleźli się:  Milena Zatorska, Travel& Event Coordinator z Pfizer Polska, Monika Jeremicz, Chief Executive Officer z Centrum Eventów; Adam Pruszkowski, Prezes Zarządu Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe BOSS oraz Marek Makedoński, Szef grupy Extreme Team.

Uczestnicy panelu zastanawiali się nad przeszkodami w organizowaniu wydarzeń w rejonie Polski Centralnej a także rozmawiali na temat zalet i możliwości, jakie reprezentuje ten region. Wśród plusów organizacji wydarzeń w regionie należy wymienić niższe koszty logistyki oraz dużą, w porównaniu z innymi regionami, liczbę obiektów usługodawców. Problemem, jak się okazuje, jest słaba znajomość oferty usługodawców, a niekiedy brak świadomości istnienia niektórych obiektów, oferujących możliwości eventowe.

W dalszej części odbył się innowacyjny program outdoorowy z elementami teambulildingu przygotowany przez Grupę Extreme Team. Nocny program okazał się dla wielu prawdziwym wyzwaniem i sprawdzianem możliwości, dostarczając zarazem uczestnikom wiedzy na temat możliwości firmy w organizowaniu tego typu programów.

– Trzy miesiące musiałbym poświęcić, żeby spotkać sie z tyloma ludźmi i porozmawiać na tak konkretne tematy, więc absolutnie jestem pozytywnie zaskoczony i jak będzie okazja będziemy uczestniczyć za każdym razem – stwierdził Marek Makedoński, Szef grupy Extreme Team, komentując formułę MP Fast Date.

Partnerami wydarzenia były firmy: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe BOSS, makedon.pl, Warsaw City-Tour, Grupa Żywiec. Partnerem branżowym było Stowarzyszenie Branży Eventowej.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu